سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر تبلیغاتی ابزاری است که هدف اصلی آن ایجاد کنجکاوی و انتظار در بین مخاطبان هدف است. این تکنیکی است که توسط تبلیغ کنندگان حرفه ای برای تبلیغ یک نام تجاری، محصول یا خدمات استفاده می شود. تیزر معمولاً یک تبلیغ یا تصویر کوتاه است که جزئیات جالب یا جذابی را در مورد آنچه تبلیغ می شود برجسته می کند. هدف این است که سرنخ های کافی برای ایجاد کنجکاوی بدون ارائه تمام جزئیات ارائه دهیم. فرآیند ساخت تیزر در اصفهان با طراحی یک مفهوم و یک استراتژی تبلیغاتی آغاز می شود. تیم تبلیغاتی گرد هم می آیند تا در مورد چگونگی ایجاد بیشترین تاثیر با تیزر بحث کنند. تیم در مورد عناصر اصلی شامل، لحن تبلیغ و جزئیات لازم برای رسیدن به هدف بحث خواهد کرد. هنگامی که تیم تبلیغات مفهوم و استراتژی را تعریف کرد، فرآیند تولید آغاز می شود. تیزر تبلیغاتی در اصفهان از خدمات حرفه ای شرکت تبلیغاتی لایت می باشد. برای دریافت سفارش تیزر تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.

مزایای ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تولید تیزر تبلیغاتی در اصفهان فقط ایجاد یک تبلیغات کوتاه مدت نیست. مزایای متعددی دارد که می تواند به موفقیت یک کمپین بازاریابی کمک کند. برخی از این مزایا را در ادامه معرفی خواهیم کرد:

افزایش آگاهی

تیزرها می توانند به جلب توجه برند یا محصول شما کمک کنند و آن را بیشتر شناسایی کنند. با ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت حرفه ای به نمایش بگذارید و توجه مخاطبان را به خود جلب نمایید.

گسترش سریع

یک تیزر تبلیغاتی اگر به خوبی اجرا شود می تواند ویروسی شود و منجر به تبلیغات دهان به دهان گسترده شود. تبلیغات دهان به دهان از روش های بسیار موثر برای جا افتادن یک برند می باشد. با ساخت تیزر تبلیغاتی می توانید به این هدف برسید.

تقویت روابط با مشتری

با درگیر کردن مخاطبان خود در مرحله قبل از راه اندازی، می توانید حس انحصار و وفاداری را تقویت کنید. مخاطبان با دیدن بخش هایی از یک محصول و خدمات که در تیزر تبلیغاتی به صورت مبهم ارائه می شود، درگیر می شود که در نهایت چه محصولی ظاهر خواهد شد.

سنجش علاقه

واکنش مخاطب به تیزرهای تبلیغاتی اصفهان می‌تواند بینش‌های ارزشمندی در مورد استقبال بالقوه از محصول یا خدمات ارائه دهد. پپیش از رونمایی کلی محصول، به راحتی می توان با ساخت تیزر در اصفهان به یک مظنه از علاقه مندی های مشتریان دست پیدا کرد.

عوامل موثر در جذابیت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

اگر علاقه مند به ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان هستید، حتما به جنبه های زیر توجه کنید:

  • تازگی: برای اینکه یک تیزر تبلیغاتی تاثیر بیشتری داشته باشد، توصیه می شود که در مورد یک محصول یا خدمات جدید باشد.
  • جذابیت: این عنصر یک جنبه ی اساسی برای جذب مشتری و سپس به دام انداختن آن است.
  • تدریج: تیزر تبلیغاتی اصفهان باید تدریجی باشد و سرنخ‌ های مربوط به محصول یا خدمات را منتشر کند.
  • انتشار کافی: استفاده از کانال های انتشار با توجه به کمپین مهم است. عموماً آنها رسانه های تصویری مانند تلویزیون یا شبکه های اجتماعی هستند.
  • زمانبندی: مانند هر کمپین تبلیغاتی، انتشار یک تیزر تبلیغاتی در بازه های مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است. با این نکته، از فراموشی یک تبلیغ جلوگیری می کنیم. همچنین ایجاد انتظار از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
  • پویایی: هنگامی که کمپین راه اندازی شد، در کنار کاربران فعال بمانید و به واکنش های آنها توجه کنید و به سوالاتشان پاسخ دهید.

شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان

در ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان، مطلب فراتر از این است که اطلاعاتی پنهان شود و مخاطب کنجکاو گردد. تیزر تبلیغاتی اصفهان مخاطب را به یک سفر دعوت می کند. کلیپ تبلیغاتی با برانگیختن علاقه مخاطب خود و افشاگری در زمان مناسب، تجربه ای ایجاد می کند که بیننده احساس خوبی پیدا می کند. با اجرای حرفه ای یک تیزر تبلیغاتی در اصفهان، ارتباط عمیقی میان مشتری و برند ایجاد می شود. در صوت زیر در مورد دیگر دلایل اهمیت این روش تبلیغاتی توضیح داده ایم.

تیزر تبلیغاتی یک کلیپ کوتاه است که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات کافی در مورد یک رویداد یا یک محصول یا برخی دیگر از اخبار شرکت برای جلب توجه مخاطب طراحی شده است.

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان یکی از تخصصی ترین روش های تبلیغاتی می باشد که نیازمند دانش و تجربه ی کافی در این زمینه می باشد. در این بخش به مراحل ساخت این بستر تبلیغاتی اشاره می کنیم.

نوشتن یک اسکریپت یا استوری برد

با پیدا کردن یک داستان، رویداد خود را شروع کنید. برای تیزر مهم است که رویدادی را که در دست دارد به تصویر بکشد، اما باید کمی کنجکاوی را کنار بگذارید تا مردم را به فکر فرو ببرید. باید جالب باشد، شاید حتی سرگرم کننده باشد، به طوری که مخاطب شما در پایان همچنان بیدار باشد. و نباید طولانی باشد; این فقط تیزر رویداد اصلی است. در پایان ویدیو، آنها باید بیشتر بخواهند. مدت زمان این ویدیو تبلیغاتی حدودا 60 ثانیه می باشد.

اشتراک گذاری پیام به صورت جذاب

شما می خواهید که در تیزر تبلیغاتی در اصفهان، پیام نه تنها جالب باشد، بلکه به شیوه ای جالب ارائه شود. شاید یک شخصیت انیمیشنی یا مجری حرفه ای یا صداپیشه. اگر می‌توانید، یکی را تهیه کنید. نحوه ی درست ارائه باعث می شود که مخاطب جذب شود.

موسیقی و صداگذاری

موسیقی می تواند برای ایجاد حال و هوای خوب و احساس خوشایند بسیار مهم باشد. موسیقی باعث می شود که مخاطب را نگه دارد. و از آنجایی که موسیقی یک زبان مشترک در میان مردم می باشد، تیزر تبلیغاتی اصفهان قابلیت این را پیدا می کند که در سطح بین المللی نیز پخش شود.

فراخوانی برای اقدام

در انتهای یک تیزر باید راه را برای اقدامات بعدی مشتری باز کنید. مشتری بعد از اینکه تیزر تبلیغاتی در اصفهان را مشاهده کرد، مجذوب می شود و انتظار دارد که یک راه ارتباطی برای آشنایی بیشتر پیدا کند. فلذا جا دارد که یک آدرس اینترنتی، شماره تلفن یا ایمیل قرار بدهید.

تبلیغ ویدیو

پس از آماده شدن ویدیو، آن را در وب سایت خود قرار دهید، در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، به دوستان خود بگویید، در مورد ویدیو وبلاگ بنویسید، و هر تبلیغات دیگری را که در ذهن دارید انجام دهید!
logo light

معرفی انواع تیزر تبلیغاتی در اصفهان

تیزر‌ها یا کلیپ های تبلیغاتی و صنعتی در انواع مختلفی می‌توانند در نظر گرفته شوند، به همین منظور برخی از انواع متداول آن‌ها به شرح زیر است:

  • تیزر تبلیغاتی محصول: این نوع تیزر‌ها معمولاً شامل توضیحات کوتاهی در مورد یک محصول جدید یا بهبود یافته محصولاتی است که  قبلا تولید شده اند.
  • کلیپ تبلیغاتی خدمات: این نوع تیزر‌ها بیشتر به خدماتی مانند بیمه، مشاوره یا خدمات حمل و نقل وابسته هستند و بعضی از جزئیات به صورت کوتاه و جذاب به مشتریان ارایه می‌شود.
  • تیزر ویدئویی تبلیغاتی: این نوع تیزر‌ها می‌توانند در بخش‌های مختلف شامل محصولات، خدمات و حتی رویدادهای بزرگ، از جمله دورهمی‌های ورزشی یا برنامه‌های تلویزیونی استفاده شوند.
  • تیزر تبلیغاتی رویداد: این نوع تیزر‌ها شامل تبلیغاتی برای رویدادهای خاص مانند کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای مشابه هستند.
  • تیزر تبلیغاتی تحولی: این نوع تیزر‌ها برای تبلیغ کمپین‌ها یا ایده‌های نو و برای انگیزش مردم جهت انجام یک کار خاص طراحی شده‌اند.
  • کلیپ تبلیغاتی شعاربندی: این نوع تیزر‌ها معمولاً شامل پویانمایی‌های کوتاه هستند و شامل شعارهایی هستند که به فرم وبسایت، تلویزیون، بازی‌های رایانه‌ای و سایر وسایل انتشار داده می‌شوند.

سفارش تیزر تبلیغاتی در اصفهان

آژانس تبلیغاتی لایت با سابقه ای طولانی در زمینه ی ارائه خدمات تبلیغات آماده ی همکاری با اصناف مختلف را دارد. شرکت لایت در زمینه های تبلیغاتی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان، طراحی سایت در اصفهان، سئو سایت، طراحی گرافیک، عکاسی تبلیغاتی و مشاوره تبلیغاتی نیز فعالیت می کند. تا به اکنون توانسته به کسب و کارهای متعددی در زمینه های مختلف خدمات خود را ارائه نماید و شاهد رونق بیشتر و توسعه ی کسب و کار آنها بوده است. چنانچه قصد سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان را دارید با کارشناسان ما در تماس شوید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. 

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

قیمت ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان بستگی به میزان کیفیت، طول، محتوا و سطح پیچیدگی پروژه دارد. برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای، می‌توانید با هزینه‌های پایین‌تر شروع کنید، اما حتماً باید توجه داشته باشید که کیفیت آن به شدت تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

معمولاً برای ساخت یک تیزر تبلیغاتی، شما باید هزینه‌هایی برای خدمات زیر پرداخت کنید:

  1. هزینه گرفتن خدمات بازیگران و مدل‌ها.
  2. هزینه ضبط دوربین و تجهیزات به همراه استودیو و چاپ.
  3. هزینه استخدام یک گروه تولید تیزر تبلیغاتی که شامل تهیه ایده، فایل‌های ویدیویی، تدوین و تولید نهایی است.
  4. هزینه برای خرید موسیقی متن و افکت‌های صوتی.
  5. هزینه چاپ، تبلیغات و انتشار.

پکیج برنزی

پکیج نقره ای

پکیج طلایی

ایده پردازی

ایده پردازی

ایده پردازی

Full HD

4k

4k

تدوین استاندارد

تدوین استاندارد

استفاده از هنرور خانم و آقا

 

صحنه سازی استاندارد

تدوین حرفه ای

  

صحنه سازی حرفه ای

قیمت: تماس بگیرید

قیمت: تماس بگیرید

قیمت: تماس بگیرید

نمونه های تولید شرکت ساخت تیزر تبلیغاتی اصفهان

نمونه تیزر فینگرفود

نمونه تیزر تبلیغاتی فینگرفود

نمونه کار تیزر لایت

نمونه کار تیزر تبلیغاتی کاخلر

نمونه کار تیزر مشاغل صنعتی

نمونه کار تیزر تبلیغاتی ادمیلسون

نمونه کار تیزر موهیتو

نمونه کار تیزر تبلیغاتی وافل

نمونه کار تیزر فینگرفود الی

نمونه کار تیزر فینگرفود الی

سوالات متداول تیزر تبلیغاتی در اصفهان

قیمت تیزر تبلیغاتی به نوع تیزر و سناریو آن بستگی دارد. برای دریافت قیمت دقیق و مشاوره رایگان، با ما تماس بگیرید: 09364789055

زمان تولید و ساخت یک ویدیو تبلیغاتی بسته به وسعت و نوع آن می‌تواند متفاوت است. بنابراین نمی توان قیمت واحدی را اعلام نمود. برای دریافت قیمت تماس بگیرید.

پس از توافق اولیه ایده و یا سناریوی فیلم توسط گروه نویسندگان نوشته می‌شود. متن به مشتری فرستاده شده و پس از اصلاحات احتمالی تائید کارفرما قرارداد امضاء شده و فیلمبرداری از شرکت، موسسه یا کارخانه انجام می‌گیرد. در مرحله‌ی بعدی کار تدوین می‌شود و نسخه اولیه ارائه می‌شود. کارفرما اصلاحات احتمالی را مطرح می‌کند و در نهایت خروجی کار در فرمت Full HD یا 4K تقدیم می‌شود.

اغلب فیلم‌ها و ویدیوهای تبلیغاتی تولید شده در آژانس لایت متناسب با استانداردهای پخش صدا و سیمای ایران می باشد. برای اطمینان خاطر حتما در هنگام انعقاد قرارداد، مورد را یادآوری نمایید.

12 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام و وقت بخیر
    سبک فیلمبرداری که در تولید تیزر تبلیغاتی استفاده چگونه است؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۲۴ مهر ۱۴۰۲ ۱۶:۱۱

      سلام دوست عزیز
      سوال شما مبهم است. لطفا برای سوال دقیق تر با ما تماس بگیرید.

      پاسخ
  • حمید کامرانی
    ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۸

    هزینه ساخت یک تیزر تبلیغاتی 40 ثانیه ای چقدر است؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۳۹

      ساخت یک تیزر تبلیغاتی بستگی به عناصر مختلفی دارد. لطفا برای سوال از جزئیات تماس بگیرید.

      پاسخ
  • یک تک محصول دارم که می خواهم برایش یک تیزر تبلیغاتی 30 ثانیه ای تولید کنم. هزینه رو لطف می کنید اعلام نمایید.

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۲۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۹

      ساختن یک تیزر تبلیغاتی به عواملی مختلفی بستگی دارد. لطفا با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا جزئیات مورد نظر شما بررسی شود و سپس اعلام قیمت خواهد شد.

      پاسخ
  • تیزر تبلیغاتی چند دقیقه باشه موثر واقع میشه؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۴

      بیش از اینکه توجه به مقدار زمانی آن بشود باید به محتوای آن توجه شود تا اینکه تاثیرگذار باشد.

      پاسخ
  • ببخشید شما از کارگاه تولیدی هم می تونید یه تیزر تبلیغاتی بسازید؟ بیشتر میخایم جنبه ی بزرگی تولیدی مون رو نشون بدیم

    پاسخ
  • در رستورانی که داریم می خایم از قسمت های مختلف و زمان متفاوت فیلم تهیه بشه وبه صورت تیزر در بیاد. و در کل یه فیلم تبلیغاتی از کل خدماتی که ارائه می کنیم تولید بشه. بنظرتون این حجم صحنه چند دقیقه تیزر تبلیغاتی میتونه بشه؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۵۳

      بستگی به عوامل مختلفی داره جناب کریم پور
      باید محل مورد نظر ما دیده بشود و در مورد امکاناتی که نیاز دارید صحبت بشود و صحنه های دقیق تر مشخص شود تا در نهایت تشخیص داده شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4.9/5 - (14 امتیاز)