طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

به فکر فروش اینترنتی مثل دیجی کالا هستید؟

 
برای اینکه بتوانید با طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان کسب درآمد کنید، باید مراحل زیر را طی کنید:
 
  • مشخص کردن محصول و خدمات
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • بارگزاری محصولات و خدمات
  • فعالیت برای جذب مخاطب

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان باید طوری باشد که تمامی امکانات لازم برای فروش آنلاین را داشته باشد. جای درستی راهنمایی شدید. ما در آژانس تبلیغاتی لایت به شما کمک می کنیم که کسب و کار خود را اینترنتی کنید و از طریق آن فروش آنلاین خود را آغاز کنید.

طراحی سایت فروشگاهی اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان چه ویژگی هایی دارد؟

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

فروش بی واسطه

با طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان بدون واسطه فروش داشته باشید

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

واریزی سریع

از ارکان ساخت سایت فروشگاهی در اصفهان فعالسازی واریزی سریع است.

طراحی وبسایت فروشگاهی در اصفهان

فروش بدون توقف

با طراحی سایت فروشگاهی اصفهان، کسب و کار شما 24 ساعته 7 روز هفته فعال می باشد.

مدیریت ساده فروشگاه اینترنتی

مدیریت ساده

پشت سیستم یا گوشی سایت فروشگاهی اصفهان خود را مدیریت کنید و محصولات را ارسال کنید.

طراحی سایت فروشگاه در اصفهان

بی نهایت محصول

با داشتن یک فروشگاه اینترنتی در اصفهان می توانید هر تعداد محصول که داشته باشید اضافه کنید.

ساخت سایت فروشگاهی اصفهان

روش های مختلف پرداخت

امکان دریافت مبلغ محصولات و خدمات از مشتریان به روش های مختلف در طراحی سایت در اصفهان

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اصفهان

اتصال به سامانه پستی

با اتصال سایت به سامانه پستی هزینه ارسال را به صورت خودکار دریافت نمایید.

ساخت سایت فروشگاه اینترنتی اصفهان

مجله کسب و کار

با راه اندازی مجله کسب و کار، خود را به عنوان یک مرجع در زمینه کاری خود معرفی کنید.

سوالات متداول طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

طراحی یک سایت فروشگاهی در اصفهان معمولا بین 15 تا 30 روز زمان می برد.

درگاه های پرداخت دو نوع وجود دارد: مستقیم و غیرمستقیم. درگاه های مستقیم نیاز به مجوز کسب و کار دارد ولی درگاه های غیر مستقیم نیاز ندارد.

بعد از طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان بسته به پکیجی که انتخاب می کنید، پشتیبانی رایگان شش ماهه یا یکساله توسط آژانس لایت انجام می شود.

پشتیبانی سایت شامل نکات فنی مانند پشتیبان گیری، امنیت و بروز رسانی سایت می شود. تغییراتی مانند تغییرات عکس و قیمت شامل پشتیبانی نمی شود.

پلن اولیه ی ما این است که 3 تا 5 ساعت اختصاص به آموزش استفاده از پیشخوان سایت را در اختیار شما قرار دهیم تا اینکه خودتان بتوانید این کارها را انجام دهید. اگر خواستید ما می توانیم این کار را با تعیین هزینه ی ماهیانه یا پروژه ای تغییر دهیم.

افزایش فروش بعد از طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان مربوط به مرحله ی بعد از طراحی می شود. با سئو سایت فروشگاهی اصفهان می توانید بازدیدهای سایت خود را افزایش دهید. در این خصوص لازم است تا مشاوره ی سئو دریافت نمایید.

ابتدا باید بگردید که آیا می توانید به صورت رایگان آن را از فضای وب تهیه کنید یا خیر. اگر نه خودتان می توانید با گوشی قدرتمند عکاسی انجام دهید. و اگر نیاز به عکاسی حرفه ای داشته باشید می توانید با بخش عکاسی تبلیغاتی در اصفهان آژانس لایت تماس بگیرید و مشاوره نمایید.

هر بستر اینترنتی می تواند به فروش محصولات شما کمک کند. شما می توانید در کنار داشتن وبسایت فروشگاهی خودتان از سایر بسترها به صورت فرعی استفاده نمایید. 

بله، هنگامی که سایت فروشگاهی خود را راه اندازی کردید، یک برنامه ریزی داشته باشید که از شبکه های اجتماعی هم برای معرفی محصولات و خدمات خودتان استفاده کنید. چون سیگنال هایی که از شبکه های اجتماعی به سمت شما می آید کمک می کند تا سایت شما بهتر دیده شود و در نتیجه به فروش شما کمک نماید.

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی اصفهان

امیدواریم تا اینجا با توضیحاتی که برایتان دادیم، درک درستی از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان یافته باشید و با ویژگی هایی که دارد آشنا شده باشید. چنانچه هنوز در این زمینه سوال دارید و یا نیاز دارید تا یک مشاوره ی حرفه ای دریافت نمایید با ما در تماس شوید و بروشور راهنمای جامع طراحی سایت را از طریق لینک زیر دانلود نمایید.

طراحی فروشگاه اینترنتی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

اگر به دنبال راه اندازی کسب و کار خود هستید، دیگر حتی نیازی به اجاره مکان ندارید، در حال حاضر می توانید این کار را از طریق فروشگاه مجازی انجام دهید. این فضای آنلاین به شما این امکان را می دهد که محصولات خود را بفروشید و خدمات خود را در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته از طریق اینترنت ارائه دهید. تحول دیجیتال نه تنها نحوه ارتباط ما با جهان را تغییر داده است، بلکه نحوه خرید و فروش تقریباً هر نوع محصول یا خدماتی را نیز تغییر داده است. اینترنت امروزه امکانات بی پایانی در اختیار ما قرار می دهد و یکی از آنها فروشگاه های مجازی است که آسودگی بیشتری را به ارمغان آورده است. طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان توانسته جایگاه خوبی را در میان کسب و کارهای مختلف داشته باشد. شرکت تبلیغاتی لایت با در اختیار داشتن دانش و تجربه ی چندین ساله آماده ی خدمات رسانی در تمام زمینه های تبلیغاتی همچون طراحی سایت در اصفهان می باشد. برای دریافت خدمات در زمینه طراحی سایت اطلاعات خود را وارد کنید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در شهر اصفهان

قیمت طراحی سایت فروشگاهی در مقابل با بازخوردی که خواهید داشت خیلی دیده نمی شود. ولی با این حال لازم است تا از آن اطلاع یابید و در مورد بودجه بندی مالی خود دقت لازم را داشته باشید. یک فروشگاه اینترنتی که بخواهد در شهر اصفهان ساخته شود نسبت به پارامترهایی که لازم است داشته باشد از قیمت های مختلفی برخوردار خواهد بود. برای دریافت دقیق قیمت و مشاوره پیرامون آن با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ما می توانیم نسبت به خدماتی که ارائه می دهیم به شما تضمین دهیم که تمام نیازهایی که یک وبسایت دارد را در اختیارتان قرار دهیم. تمام مراحل طراحی همگام با ارتباط با مشتری انجام خواهد شد و مواردی که نیاز به گفتگو و سوال داشته باشد در تماس خواهیم شد.

مراحل طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان همانند سایر وبسایت ها دارای مراحلی است. ما در لایت تمام این مراحل را با رعایت نکات امنیتی اجرا می کنیم. ابتدا باید نام و دامنه وب را انتخاب کنید که به راحتی قابل یادآوری و نوشتن باشد. در مرحله ی بعد باید هاست انتخاب کنید. میزبانی وب یکی از معدود سرمایه گذاری هایی است که باید برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود انجام دهید. به دنبال شرکتی باشید که سرعت و زیرساخت وب و همچنین امنیت شما و مشتریانتان را تضمین کند.

افزایش فروشفروش بی واسطهفروش شبانه روزی
تبلیغات ارزان و موثرارسال پیامکپرداخت آنلاین
شبکه پستیبی نهایت دسته بندیمدیریت آسان

روش های مختلفی برای مدیریت فروشگاه اینترنتی وجود دارد: گاهی شما خودتان دارای محصول و خدمات هستید و اقدام به فروش آنلاین آن می کنید. گاهی هیج محصول و خدماتی ندارید و شما در این میان تنها واسطی هستید برای فروش. شما بستر را آماده می کنید و می فروشید و شرکت تامین کننده آن را تحویل می دهد. همانطور که قبلا ذکر کردیم، لازم است که اینها ایمن باشند و فروشگاه اینترنتی شما چندین روش پرداخت را ارائه دهد.

تعیین کنید که در کدام مناطق یا کشورهایی تحویل خواهید داد و چقدر طول می کشد تا به خانه مصرف کننده برسید. به خاطر داشته باشید که در فروشگاه مجازی تحویل به موقع محصولات ضروری است.

از طریق استراتژی های دیجیتال مارکتینگ، برند خود را حتی قبل از اتمام طراحی فروشگاه آنلاین خود برجسته کنید. به خاطر داشته باشید که اگر خودتان را معرفی نکنید، داشتن محصولات باورنکردنی با بهترین قیمت بی فایده خواهد بود. بنابراین از شبکه های اجتماعی، وب سایت و هر چیزی که فکر می کنید مفید است، استفاده کنید.

برای افزایش ارزش کسب و کار خود از بازاریابی محتوایی استفاده کنید که نه تنها به شما امکان می دهد آنچه را که ارائه می دهید بهتر توضیح دهید، بلکه:

  1. شما قادر خواهید بود در مورد برند خود صحبت کنید.
  2. اطلاعات مربوطه را در مورد بخش خود و هر چیزی که آن را احاطه کرده است به مشتریان خود بدهید.
  3. با بازدیدکنندگان وب سایت خود ارتباط برقرار کنید؛
  4. سئوی سایت خود را بهبود بخشید

تمام مراحل که انجام شد، لازم است که اطلاعات موجود در فروشگاه آنلاین خود را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید تا تعیین کنید که آیا این اطلاعات به اهداف خود می رسد یا خیر.

خرید آنلاین امروزه تبدیل به یک تفریح و عادت برای مردم شده است. شما هم با طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان در این مسیر همراه مردم باشید تا به سمت شما روانه شوند و از محصولات و خدمات شما خریداری نمایند.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

در طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان تمامی امکانات لازم برای داشتن فروش آنلاین را در اختیاز شما خواهیم گذاشت. در ادامه مطلب به لیست امکانات سایت فروشگاهی توجه شما را جلب می کنیم:

  • طراحی واکنش گرا
  • انتشار آسان مطالب
  • به روزرسانی آسان
  • مدیریت کاربران
  • مدیریت رسانه
  • فیلتر پیشرفته
  • نصب افزونه های کاربردی
  • مدیریت آسان
  • امکان درج دیدگاه
  • براساس اصول سئو
  • افزونه های امنیتی
  • امکان جستجو پیشرفته
  • نمایش موجود بودن محصولات
  • امکان مقایسه بین محصولات
  • امکان تعریف کد تخفیف
  • خبرنامه برای ارائه جدید حراج ها
  • دسته بندی لباس ها بر اساس رنگ، قیمت و…
  • قابلیت سفارش آنلاین و پرداخت اینترنتی
  • ارسال پیامک به مشتری
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اصفهان

اهمیت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

امروزه با توجه به گستره ای که فضای اینترنت در زندگی ما باز کرده است، اهیمت طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان دو چندان شده است. در صوت زیر به طور کلی در مورد اهمیت طراحی سایت برای شما توضیحاتی را ارائه داده ایم.

17 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    شما که با وردپرس فروشگاه اینترنتی را طراحی می کنید، شنیدم که میگن امنیت نداره. آیا این نظر رو تایید می کنید؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۶

      سلام
      خیر
      با توجه به سابقه ای که در این زمینه داشته ایم با رعایت موارد امنیتی مشکلی در این زمینه نداشته ایم. یکی از اقدامات امنیتی ما این است که علاوه بر بکاپ گیری هاست، بکاپ گیری شخصی هم انجام می دهیم.

      پاسخ
  • ناظم زاده
    ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۴

    درگاه پرداخت رو هم داخل سایت فروشگاهی که طراحی می کنید فعال می کنید؟

    پاسخ
  • سلام
    توی بعضی سایت ها یه لوگویی هست که نوشته نماد اعتماد. شما اون رو هم برای سایت ما دریافت می کنید؟

    پاسخ
  • فرانک ماموری
    ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۷

    بعد از اینکه طراحی سایت فروشگاهی به اتمام رسید به ما یاد میدین که چطوری اون رو اداره کنیم یا خیر؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲

      بله
      از خدمات طراحی سایت ما این است که مشتری را با چگونگی کار با پنل مدیریتی سایت چه به صورت آموزش حضوری یا مجازی آشنا کنیم.

      پاسخ
  • چندین سایتی که خدمات طراحی سایت فروشگاهی رو ارائه می کردن چک کردم قیمت هاشون متفاوت بود. دلیل این تفاوت قیمت چیه؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۱

      علت تفاوت قیمت در خدمات طراحی سایت به عوامل متعددی بستگی دارد. میزان پشتیبانی، نوع هاست و دامنه، طراحی گرافیک جزو فاکتورهای مهم در تفاوت قیمت است.

      پاسخ
  • الهام غلامی
    ۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۵۴

    ما محصولاتمون نزدیک 200 تا هست. شما توی طراحی فروشگاه آنلاینی که انجام میدین همشون رو بارگزاری می کنید؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۱۹

      خانم غلامی بستگی به نوع قرارداد دارد. اگر مورد توافق طرفین باشد انجام می شود.

      پاسخ
  • احمد نصیری
    ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۸

    در طراحی سایت فروشگاهی اگر بخواهیم افزایش فروش داشته یاشیم چه کارایی باید انجام بدیم؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۹

      شاید هنوز در مورد سئوی سایت نشنیده باشید. سئوی سایت عامل افزایش بازدید از سایت شما می شود و در نتیجه کمک می کند که فروش ما افزایش پیدا کند.

      پاسخ
  • اسماعیلیان
    ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۵:۲۱

    سلام وقتتون بخیر
    از مسئولان آژآنس لایت تشکر می کنم. برام یه سایت فروشگاهی طراحی کردند در زمینه ی لوازم خانگی
    10 روزم نشده بود فروشم شروع شد و از کمکی که در زمینه ی طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان به من کردند تشکر می کنم.

    پاسخ
  • باسلام
    تعداد محصولات من 10 عدد می باشد. و قصد دارم یک فروشگاه اینترنتی در سطح اصفهان راه اندازی کنم و بفروشم. پیشنهاد شما چیست؟ آیا فروشگاه مستقل راه اندازی کنم یا اینکه در سایت های دیگران به فروش برسانم؟

    پاسخ
    • سلام
      طراحی سایت فروشگاهی اینترنتی مستقل پیشنهاد اولیه ماست. زیرا با این وبسایت بدون واسطه فروش خواهید داشت. توصیه می کنیم تا در کنار محصولات خود، محصولات دیگر را اضافه کنید تا فروشگاه از لحاظ محصولی غنی تر شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4.6/5 - (30 امتیاز)