طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

خدمات حرفه ای طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان یکی از عناصر مشترک برای بازاریابی بیشتر سازمان های به حساب می آید. کاتالوگ از موثرترین راه های انتشار اطلاعات در مورد محصولات و خدمات هستند. کاتالوگ یک محصول گرافیکی است که محصولات یا خدمات شما را به مشتریان بالقوه نشان می دهد. باید با بالاترین استانداردها تولید شود و تمام خط تولید یا خدمات شما را که به مشتریان خود ارائه می دهید، با جزئیات بیان کند.

مشتریان بالقوه شما باید یک بیوگرافی مختصر یا شرحی از پیشینه سازمان شما را در ابتدای کاتالوگ شما و به دنبال آن یک نمونه کار بیابند. هیچ قانون سخت و سریعی در مورد اینکه چگونه یک کاتالوگ باید به نظر برسد وجود ندارد. کاملاً سازگار است و این چیزی است که زیبایی طراحی کاتالوگ محصولات را ایجاد می کند. در لایت که یک آژانس تبلیغاتی همه جانبه به حساب می آید انواع کاتالوگ ها و بروشورها در ابعاد و اندازه های مختلف طراحی می شوند. خدمات طراحی گرافیک در اصفهان که طراحی کاتالوگ جزو آن به حساب می آید از پرتقاضاترین خدمات دریافتی یک شرکت تبلیغاتی به حساب می آید.

کاربرد های طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

کاتالوگ محصولات برای چندین کاربر تجاری و گروه مانند نمایندگان فروش، فروشندگان داخلی، خریداران، کارمندان فروشگاه، بازاریابان میدانی و مدیران مفید است. در اینجا نحوه استفاده هر گروه از آن آمده است:

انتقال اطلاعات

نمایندگان فروش با استفاده از کاتالوگ محصول برای انتقال اطلاعات حیاتی در مورد یک محصول یا خدمات به مشتریان خود استفاده می کنند. آنها می توانند در حین ارتباط با مشتریان در مورد مزایای استفاده از محصولات خود به آن مراجعه کنند. با چاپ بروشور در اصفهان از این مزیت بهره مند شوید.

کمک به فروش محصولات

خریداران در هنگام تصمیم گیری خرید به آن به عنوان مرجع نیاز دارند. این به آنها کمک می کند تا محصولات / خدمات مختلف را از فروشندگان مختلف مقایسه کنند و مناسب ترین گزینه را برای تجارت خود انتخاب کنند. هر چه طراحی کاتالوگ حرفه ای تر باشد، امکان انتخاب بیشتری خواهد داشت.

اطلاع از جزئیات

مدیران فروشگاه و انبار، مدیران شیفت و اپراتورها از آن برای اطلاع از جزئیات موجودی در مغازه های خود استفاده می کنند. با چاپ بروشور می توانید بستری فراهم کنید که کارمندان شما به آسانی از جزئیات محصولات کسب اطلاع کنند. با طراحی و چاپ بروشور می توانید به انسجام تیمتان کمک کنید.

بازاریابی میدانی

بازاریاب‌های میدانی می‌توانند از آن برای راهنمایی مشتریان استفاده نمایند. این به آنها کمک می کند تا عمیقاً در زمینه ی محصولات و خدمات تحقیق کنند. از این طریق می توان به مشتریان خود ارزش ارائه داد. با چاپ کاتالوگ محصولات می توانید راهنمای جامعی را به مشتریان عرضه کنید.

کمک به فروش بین المللی

طرف های خارجی مانند نمایندگی ها، شرکا و فروشندگان با دریافت کاتالوگ محصولات و خدمات شما به راحتی می توانند ارتباط برقرار کنند. در چاپ بروشور در اصفهان همواره به این نکته توجه می شود که تمام جزئیات به درستی درج شود.

افزایش تجربه کاربری

بر خلاف سایر راه حل های چاپ، روش چاپ دیجیتال می تواند دقت رنگ 95 درصد را تضمین کند. ما این توانایی را داریم که سایه های مختلف طرح شما را بررسی کنیم تا دقیقاً سند پر از رنگ شما ایجاد شود. توجه به جزئیات رنگ باعث می شود که نتیجه ی بهتری از چاپ دریافت نمایید و کیفیت بالاتری در محصولات خود دریافت کنید.

کاهش تلاش آموزشی

وقتی اطلاعات محصولات و راه حل ها به صورت دیجیتالی باشد، نیاز به آموزش فروشندگان، شرکا، خرده فروشان و سایر کاربران را کاهش می دهد. منحنی یادگیری را نیز کاهش می دهد زیرا کاربران نیازی به مداخله دستی ندارند.

در شرکت تبلیغاتی لایت ما در کنار شماییم تا انواع کاتالوگ ها و بروشورهای محصولات و خدمات شما را به بهترین وجه طراحی و چاپ نماییم.

لایت؛ چراغ راه کسب و کار شما

چاپ و طراحی کاتالوگ صنعتی در اصفهان

کاتالوگ صنعتی یک راهنمای مرجع جامع است که محصولات و خدمات یک شرکت را برای استفاده در کاربردهای مختلف صنعتی به نمایش می گذارد. اطلاعات دقیقی در مورد ویژگی ها، مشخصات و مزایای هر محصول و همچنین اطلاعات قیمت، در دسترس بودن و سفارش ارائه می دهد. کاتالوگ‌های صنعتی معمولاً با زبانی واضح و مختصر، نقشه‌های فنی و تصاویر با کیفیت بالا طراحی می‌شوند تا به مشتریان در تصمیم‌گیری آگاهانه برای خرید کمک کنند. بسته به ترجیحات شرکت و مشتریانش، ممکن است در قالب های چاپی یا دیجیتالی توزیع شوند. فرآیند طراحی یک کاتالوگ صنعتی شامل همکاری نزدیک بین مهندسان، متخصصان بازاریابی و سایر ذینفعان برای اطمینان از صحت، کامل بودن و همسویی با نام تجاری و پیام شرکت است.

چاپ فوری کاتالوگ در اصفهان

چاپ دیجیتال کاتالوگ در اصفهان

به خاطر سپردن اطلاعاتی مانند اطلاعات فنی و ویژگی های محصولات غیرممکن است. ضبط آنها بر روی اسناد در قالبی قابل استفاده به کاربر کمک می کند تا محصول را با جزئیات بشناسد. انتشار اطلاعات روی بسته‌های اطلاعات محصول که در وب‌سایت‌ها جایی پیدا می‌کنند به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون دخالت نماینده فروش در مورد آن بدانند.

نمایندگان فروش فقط یک مسئولیت اصلی دارند - فروش. جمع‌آوری داده‌های محصول از منابع مختلف در داخل یک کسب‌وکار برای انتشار به مشتریان، کاری نیست که آنها برای انجام آن پول دریافت می‌کنند. به همین دلیل است که کاتالوگ های دیجیتال به آنها کمک می کند تا اطلاعات را بدون زحمت با مشتریان خود به اشتراک بگذارند و فروش ایجاد کنند. این باعث صرفه جویی در وقت آنها می شود زیرا تمام اطلاعات مورد نیاز آنها در نوک انگشتان آنها موجود است.

طراحی و چاپ دیجیتال کاتالوگ تبلیغاتی

کاتالوگ تبلیغاتی یک ابزار بازاریابی است که توسط مشاغل برای نمایش محصولات و خدمات خود به مشتریان بالقوه استفاده می شود. برخلاف کاتالوگ صنعتی که در درجه اول ماهیت اطلاعاتی و فنی دارد، کاتالوگ تبلیغاتی بیشتر بر ارتقای برند شرکت و ایجاد فروش متمرکز است. ممکن است دارای طیف وسیع تری از محصولات و خدمات و همچنین پیشنهادات ویژه، تخفیف ها و سایر تبلیغات باشد. طراحی یک کاتالوگ تبلیغاتی معمولاً از نظر بصری جذاب تر و خلاقانه تر از یک کاتالوگ صنعتی است و تأکید زیادی بر تصاویر با کیفیت بالا، گرافیک ها و کپی رایتینگ برای جلب توجه خواننده دارد. هدف ایجاد یک تجربه جذاب و به یاد ماندنی برای مشتری است، با این امید که آنها را به یک حامی وفادار برند تبدیل کنید.

چاپ افست و دیجیتال بروشور و کاتالوگ در اصفهان

در هنگام طراحی کاتالوگ اصفهان به چه نکاتی توجه کنیم؟

چه اصولی می تواند به شما در طراحی کاتالوگ کمک کند؟ این نکات را صرف نظر از نرم افزاری که استفاده می کنید یا محصولاتی که ارائه می دهید در ذهن داشته باشید، یک کاتالوگ موفق خواهید داشت.

  • توجه به سبک زندگی مردم

مصرف کنندگان شما جاه طلبی ها و خواسته های خود را دارند و این ایده ها با روش های خاص زندگی مرتبط است. محصولات خود را به گونه ای بازاریابی کنید که با سبک زندگی مرتبط باشد که مخاطبان هدف شما امیدوارند به آن دست یابند. این بدان معناست که قبل از شروع به ساخت کاتالوگ، باید درک کاملی از انگیزه مصرف کنندگان خود داشته باشید.

هر قسمت از کاتالوگ شما، از جمله زبان، عکس‌ها، جلدها و سایر جنبه‌ها، باید دارای مضمون یکسانی باشد و سبک زندگی مورد نظر شما را منعکس کند.

  • آن را مختص مخاطبان هدف خود قرار دهید.

آیا در حال ایجاد کاتالوگ برای تجارت به کسب و کار (B2B) یا تجارت به مصرف کننده (B2C) هستید؟ تبلیغات برای مصرف کنندگان و تبلیغات برای فروشندگان دو چیز بسیار متفاوت هستند. هر کدام دارای الزامات قالب بندی و طراحی منحصر به فرد هستند. مطمئن شوید که مخاطب هدف خود را درک کرده اید و قالبی را انتخاب کرده اید که برای آنها جذاب باشد.

چاپ دیجیتال کاتالوگ در اصفهان
  • محصولات را برجسته کنید

شما در تجارت فروش هستید اطمینان حاصل کنید که هر جنبه ای از کاتالوگ شما مردم را به خرید تشویق می کند. این با اطمینان از اینکه محصول در هسته تمام جنبه های طراحی قرار دارد انجام می شود. تصاویر محصول باید محصول را در عمل نشان دهد. توضیحات محصول باید نشان دهد که چگونه محصولات شما زندگی مشتری را بهبود می بخشد. به طور خلاصه، محصول پادشاه است و هر چیز دیگری باید آن را تحسین کند.

  • تصاویر همه چیز هستند

کتابچه ها و کاتالوگ ها ابزارهای بازاریابی بصری هستند و باید به صورت حرفه ای طراحی شوند. گرافیک ها و عکس های تولید شده به طور تخصصی باید برای شکستن بخش های متن و جلب چشم ها به یک صفحه استفاده شوند. اگر منابع لازم برای استخدام یک عکاس حرفه ای را ندارید، برای عکاسی تبلیغاتی در اصفهان از محصولات خود یک دانشجوی رشته عکاسی را استخدام کنید. یا از خدمات آژانس های تبلیغاتی استفاده کنید و یا از عکس های با کیفیت سایت های مرجع استفاده ببرید.

  • در تایپوگرافی دقت کنید

در کاتالوگ های طولانی، استفاده از فونت های مختلف در طول طراحی وسوسه انگیز است. با این حال، تداوم داشتن در تایپوگرافی بسیار مهم است و به کاتالوگ شما ظاهر حرفه ای می بخشد. اگرچه داشتن تنوع خود یک مزیت در طراحی به حساب می آید، ولی در استفاده از فونت های از 2 تا 3 فونت تجاوز نکنید. مثلا برای عنوان ها یک فونت و برای متن بدنه فونت دیگری را انتخاب کنید.

  • فضای سفید را در نظر بگیرید

اگرچه اغلب نادیده گرفته می شود، اما فضای سفید در طراحی کاتالوگ بسیار مهم است. فضای سفید (همچنین به عنوان فضای منفی شناخته می شود) منطقه بین عناصر مختلف طراحی است. فضای سفید اجازه می دهد تا فضای تنفس در طراحی گرافیک کاتالوگ شما وجود داشته باشد و می تواند به تأکید بر برخی محصولات کمک کند زیرا چشم ها را به آنچه در یک صفحه مهم است جلب می کند. فضای سفید تعادل را به طراحی اضافه می کند و مانع از غرق شدن خوانندگان در اطلاعات یا گرافیک می شود.

قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

هزینه های طراحی و چاپ کاتالوگ به برخی از متغیرها بستگی دارد، مانند:

  • تعداد نسخه های چاپی
  • تعداد صفحات
  • کیفیت کاغذ
  • سایر فاکتورها (به عنوان مثال نمایه سازی انگشت شست و غیره)

کاتالوگ های ما بر روی کاغذهای باکیفیت چاپ می شوند تا از مواد بازاریابی محکم و بادوام اطمینان حاصل شود که به راحتی در طول زمان پاره یا لکه نشوند. بنابراین برای تولید منحصر به فرد ترین و خلاقانه ترین طرح های کاتالوگ با کیفیتی بی نظیر و قیمت های امیدوار کننده از شرکت تبلیغاتی لایت آماده شوید.

قیمت طراحی کاتالوگ در اصفهان بسته به نوع طراحی که روی آن انجام می شود متفاوت می باشد. در جدول زیر قیمت طراحی کاتالوگ در آژانس تبلیغات لایت مشاهده می نمایید.

 صفحه جلد کاتالوگ

صفحات داخل کاتالوگ

400 هزار تومان

250 هزار تومان

طراحی اختصاصی

طراحی اختصاصی

فایل پی دی اف

فایل پی دی اف

3 عدد بازبینی

3 عدد بازبینی

سوالات متداول چاپ کاتالوگ اصفهان

مقدار دقیقی از تعداد کاتالوگی که باید چاپ کرد، بستگی به اندازه کسب و کار و نیازهای بازاریابی شما دارد. در حالی که برخی کسب و کارها فقط چند کاتالوگ را برای توزیع به مشتریان خود نیاز دارند، برخی دیگر برای توزیع در رویدادهای بزرگتر یا به عنوان بخشی از یک استراتژی بازاریابی بزرگتر، ممکن است به هزاران کاتالوگ نیاز داشته باشند.

چاپ کاتالوگ افست و دیجیتال دو نوع رایج هستند. از چاپ افست در زمانی که عجله ای در کار (حدود 4 روز ) نیست و تعداد بالا هم مورد درخواست است، استفاده می شود. چاپ دیجیتال برای زمان کم و تیراژ پایین توصیه می شود. استفاده از چاپ افست باعث کاهش هزینه کلی هم می شود. برای مواردی که تعداد چاپ شما کمتر از 300 عدد است، چاپ دیجیتال توصیه می شود؛ اما برای تعداد بالای 500 عدد انتخاب نوع دیجیتال در هزینه نهایی بسیار بیشتر خواهد شد.

برای طراحی کاتالوگ، می توان از فرمت های مختلفی استفاده کرد. اما برای چاپ کاتالوگ، معمولاً فایل PDF با کیفیت بالا برای چاپ استفاده می شود.

با این حال، شما باید با چاپخانه خود صحبت کنید و از فرمت دقیقی که آنها نیاز دارند مطلع شوید.

11 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام
    در زمینه ی ایکس باکس و بازی های رایانه ای یک کاتالوگ می خواهم. چطور می تونم اقدام کنم؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۵ آذر ۱۴۰۲ ۱۱:۴۰

      سلام جناب نوروزی عزیز
      برای دریافت سفارش در زمینه ی طراحی کاتالوگ با شماره 09364789055 تماس بگیرید.

      پاسخ
  • سلیمان فر
    ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۳۸

    در طراحی کاتالوگ که انجام می دهید روی چه کاغذی چاپ می شود؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۹ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۰

      بسته به درخواست مشتری، در هنگام چاپ کاتالوگ نوع کاغذ و مقوایی که استفاده می شود انتخاب می شود.

      پاسخ
  • سلام و عرض احترام
    اگه سفارش طراحی بروشور از همدان بدیم قابل انجام هست؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۲ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۱

      سلام و عرض ادب جناب نیکنام
      بله
      ما بعد از طراحی فایل را ارسال می کنیم یا اینکه چاپ می کنیم و پست می کنیم.

      پاسخ
  • برای طراحی کاتالوگ از شرکت و محصولاتی که دارم همراه با عکاسی هست یا بدون آن؟

    پاسخ
  • یک سری طراحی ها هست که روی یک ورقه آچار که سه لا میشه. این موارد هم جزو خدماتتون هست؟

    پاسخ
    • مجتبی جعفری
      ۱۱ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۳۸

      بله
      این موارد زیر مجموعه طراحی کاتالوگ می شود. طراحی کاتالوگ هر نوعی که باشد قابل انجام می باشد.

      پاسخ
  • You got a very good website, Glad I noticed it through yahoo.

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4.7/5 - (16 امتیاز)