طراحی سایت آگهی و نیازمندی

طراحی سایت آگهی و نیازمندی

در عصر دیجیتال امروزی که دامنه توجه کمتر از همیشه است و رقابت برای مشارکت مشتری شدید است، قرار دادن تبلیغات به یک عامل مهم در موفقیت هر کمپین تبلیغاتی تبدیل شده است. گذشته است که برای جلب توجه مخاطب کافی بود یک تبلیغ چشم نواز خلق کنید. اکنون تبلیغ‌کنندگان باید به‌دقت در نظر بگیرند که آگهی‌هایشان در کجا قرار می‌گیرد تا از حداکثر نمایش و تأثیر اطمینان حاصل شود.

از دیدگاه یک تبلیغ‌کننده، قرار دادن تبلیغات استراتژیک می‌تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی شما تفاوت ایجاد کند. قرار دادن تبلیغات در مناطق پربازدید یا در وب‌سایت‌های محبوب می‌تواند به میزان قابل توجهی دید برند را افزایش دهد و مخاطبان بیشتری را جذب کند. به عنوان مثال، اگر خط جدیدی از کفش‌های ورزشی را تبلیغ می‌کنید، قرار دادن تبلیغات خود در وب‌سایت‌های مرتبط با تناسب اندام یا صفحات رسانه‌های اجتماعی که علاقه‌مندان به تناسب اندام از آن بازدید می‌کنند، مؤثرتر از نمایش آن‌ها در وبلاگ‌های آشپزی یا وب‌سایت‌های مد است. یکی از سایت هایی که جنبه عمومی دارد سایت های نیازمندی است. افراد با طراحی سایت آگهی و نیازمندی تلاش می کنند که محل قرار گیری آگهی های مردم باشند. از خدمات شرکت تبلیغاتی لایت طراحی سایت در اصفهان می باشد. اگر قصد طراحی سایت نیازمندی دارید با کارشناسان ما در تماس شوید.

آنچه در این مطلب می خوانید

مزایای طراحی سایت نیازمندی

در دنیای دیجیتالی که امروزه شکل گرفته است، تبلیغات کسب و کارها و محصولات و خدمات کاملا متفاوت شده است. بسترهای مختلفی وجود دارد که می توان از طریق آنها اگهی های شغلی خود را ایجاد نمود تا مشتریان آنها را ببینند. سایت های نیازمندی یکی از آن بسترهایی است که مردم می توانند تبلیغات خود را ارائه کنند. طراحی سایت نیازمندیها مزایایی دارد که سایر بسترهای تبلیغاتی از آن بی بهره هستند. در این بخش به مزایای طراحی سایت نیازمندی می پردازیم.

ایجاد ارتباط بدون واسطه

زمانی که شما اقدام به طراحی سایت آگهی و نیازمندی می کنید مردم قادر خواهند بود که آگهی های خود را درج کنند و مشتری بدون واسطه می تواند با فروشنده ارتباط برقرار کند. همین مورد باعث می شود که افراد به راحتی و به قیمت مورد نظر خودشان محصولشان را بفروشند.

تبلیغات هدفمند

در طراحی سایت آگهی این نکته لحاظ می شود که کاربر وقتی که وارد سایت می شود بتواند اگهی مورد نظر خود در بخش مربوطه درج نماید. این مزیت باعث می شود که مشتریان به راحتی آگهی خود را پیدا کنند و فروشنده نیز به صورت هدفمند آگهی خود را قرار دهد.

ایجاد رقابت

زمانی که همه ی افراد قادر باشند که آگهی خود را ثبت کنند، هر کسی نمی تواند قیمت دلخواه خود را قرار دهد. بنابراین برای رقابت که شده قیمت مناسب تر و ارزان تر را درج می کند تا شانس فروش بیشتری داشته باشد. ایجاد رقابت یکی از مزیت هایی است که سایت نیازمندی ها دارد.

نرخ پایین تبلیغ

زمانی که شما طراحی سایت نیازمندی را به اتمام رساندید، مردم قار خواهند بود که با نرخ پایین اقدام به تبلیغات کنند. این موضوع باعث می شود که افراد زیادی به سمت سایت شما بیایند و تبلیغات خود را ثبت کنند. نرخ پایین تبلیغات مزیتی است که از طریق سایت آگهی ارائه می دهید.

هدف از طراحی سایت نیازمندیها چیست؟

درآمدزایی از اهداف اصلی طراحی سایت نیازمندیها می باشد. شما به آسانی می توانید با رعایت اصول طراحی و جذب ترافیک، آگهی ها را به سمت خود بکشانید. زمانی که شخصی بخواهد یک آگهی در سایت شما ثبت نماید، باید مبلغی را به عنوان حق اشتراک یا هزینه ی درج آگهی پرداخت نماید. با این مدل کسب و کار به آسانی می توانید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. مثل هر شغل دیگر، طراحی سایت آگهی اگر بخواهد به نتیجه ی مطلوبی برسد، نیازمند زمان است و باید یک پروسه ی حداقل سه ماهه را بگذارند تا بتواند به درآمدزایی برسد. موضوع سایت نیازمندی از تنوع بالایی برخوردار است. ممکن است یک سایت تنها در زمینه ی صنعت باشد و سایت دیگر فقط در مورد استخدام. هر موضوعی که مد نظر شما باشد ما می توانیم برای شما آماده کنیم و در فضای وب توسعه دهیم. کافیست که شما طرح مورد نظر خود را با در میان بگذارید. در ادامه ما می توانیم پلن مورد نظر شما اجرایی کنیم.

طراحی سایت نیازمندیها

دلایل به ثمر رسیدن طراحی سایت نیازمندی ها

یک وبسایت زمانی می تواند به نتیجه برسد که ورودی های بیشتر به دست آورد. هر چه که ترافیک بیشتر به دست آورید قطعا به نتیجه ی بهتری دست خواهید یافت. شما بعد از طراحی سایت نیازمندی ها باید تلاش کنید از طریق کارشناسان سئو آمار بازدیدکنندگان خود را افزایش دهید. جنبه ی دیگری که افزایش آمار سایت دارد این است که افراد خریدار و کسانی که به دنبال یک آگهی هستند می توانند شما را پیدا کنند.

مهمترین روش پُربازدید کردن سایت نیازمندیها، بصورت هدفمند، موتورهای جستجو است. چرا که اغلب کاربران سایت های مختلف از طریق موتورهای جستجو به وب سایت ها وارد می شوند.

سایت نیازمندی ها چه امکاناتی باید داشته باشد؟

  • ماژول تبلیغات با ثبت آگهی و عضویت خودکار کاربر با ارسال رمز عبور و تایید آگهی از طریق پیامک و ایمیل.
  • قابلیت دسته بندی پویای آگهی ها
  • امکان ثبت فیلدهای فعال برای هر دسته.
  • تبلیغات منطقه ای، شهرستانی و استانی و همچنین فیلترهای ویژه و امکان ثبت جستجو بر اساس شهر یا استان.
  • مشاهده لیستی از اعضای سایت که قادر به ارسال خبرنامه برای اعضا هستند.
  • مشاهده آگهی های دریافتی و بررسی محتوا و تایید و رد و حذف آگهی با قابلیت ارسال ایمیل خودکار به تبلیغ کننده در تایید یا رد آگهی.
  • تراکنش های پرداخت را به صورت آنلاین مشاهده کنید و قابلیت تایید و رد پرداخت و افزایش موجودی مشتری خود را به صورت آنلاین داشته باشید
  • امکان مدیریت تصاویر و محتوا.
  • امکان مدیریت جداگانه کلمات کلیدی و تبلیغات و دسته بندی ها و به طور کلی تمامی قسمت های وب سایت برای بهبود سئوی وب سایت.
  • مدیریت گزارش تخلفات کاربران به مدیر سایت.

طراحی سایت شبیه دیوار

وبسایت آگهی و نیازمندیهای دیوار یکی از فعال ترین سایت ها در این زمینه است. روزانه نزدیک به 400 هزار آگهی در آن ثبت می شود و بازدیدهای میلیونی دارد. شروع فعالیت این سایت از سال 1391 با هدف ارائه بستری برای خرید و فروش بدون واسطه بوده است. این وبسایت نیازمندی ها هم در بستر سایت و هم در بستر اپلیکیشن های موبایل فعالیت دارد. سایت دیوار یکی از استارتاپ هایی بود که توانست رشد پیدا کند و به درآمد برسد. 

طراحی سایت نیازمندیها می تواند یک شروع خوب برای رسیدن به نقطه ای است که دیوار رسیده است. ما در شرکت تبلیغاتی لایت توانسته ایم پروژه های متعدد طراحی سایت در اصفهان در زمینه های مختلف را داشته باشیم. طراحی سایت آگهی یکی دیگر از خدماتی است که توسط تیم تخصصی این شرکت انجام می شود. برای دریافت خدمات ما کافیست با کارشناسان ما در تماس شوید.

طراحی سایت آگهی

سفارش طراحی سایت آگهی

آژانس تبلیغاتی لایت با سابقه ای طولانی در زمینه ی ارائه خدمات تبلیغات آماده ی همکاری با اصناف مختلف را دارد. شرکت لایت در زمینه های تبلیغاتی همچون ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان، طراحی سایت، سئو سایت، طراحی گرافیک، عکاسی تبلیغاتی و مشاوره تبلیغاتی نیز فعالیت می کند. تا به اکنون توانسته به کسب و کارهای متعددی در زمینه های مختلف خدمات خود را ارائه نماید و شاهد رونق بیشتر و توسعه ی کسب و کار آنها بوده است. چنانچه قصد سفارش چاپ دیجیتال در اصفهان را دارید با کارشناسان ما در تماس شوید و به صورت رایگان مشاوره دریافت نمایید. 

سوالات متداول طراحی سایت نیازمندیها

بله، بعد از تکمیل طراحی سایت آگهی آموزش های لازم برای کار با پنل مدیریتی آموزش داده می شود.

در هنگام دریافت مشاوره این موضوع را در میان بگذارید. در صورتی که هاست مناسب این فعالیت آگهی باشد، مشکلی در استفاده از آن نخواهد بود.

در آژانس تبلیغاتی لایت 50 درصد هزینه در ابتدا و الباقی بعد از تکمیل پروژه دریافت می گردد.

پشتیبانی فنی بعد از طراحی سایت نیازمندی، یک سال به صورت رایگان خواهد بود.

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4.4/5 - (5 امتیاز)