10 دلیل برای اینکه داشتن یک وب سایت ایده خوبی است

دلایل داشتن یک وبسایت

به عنوان یک صاحب کسب و کار، اگر به اینجا رسیده اید به این دلیل است که بدیهی است چند ثانیه پیش از این سوال پرسیدید که چرا داشتن یک وب سایت برای کسب و کارتان ایده خوبی است.

ما در دنیایی زندگی می کنیم که دیجیتالی کردن شرکت ها به طور فزاینده ای ضروری است، زیرا اگر این کار را انجام ندهیم، متأسفانه فرصت ارائه مزایایی را که به لطف یک وب سایت می توانند به مشتریان بالقوه ارائه کنیم، از دست می دهیم. یک مثال واقعی از این وضعیت اخیر COVID-19 است، بسیاری از کارآفرینان به لطف آن توانسته اند به کسب و کار خود ادامه دهند، در حالی که سایر کارآفرینان نیاز به تکامل را دیده اند تا مجبور نباشند کسب و کار خود را متوقف کنند و بتوانند ادامه دهند.

اگر به اینجا رسیده اید، به شما تبریک می گوییم. خوب، شما اکنون یک قدم به جلو دارید، زیرا هر ایده خوب با سؤال شروع می شود و این نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای پاسخ به نگرانی‌های شما، به‌عنوان متخصصان بازاریابی دیجیتال و طراحی وب سایت اصفهان ، در زیر 10 دلیل را به اشتراک می‌گذاریم که چرا داشتن یک وب‌سایت ایده خوبی برای تجارت شما است. منتظر مطالب جدیدتر از وبلاگ آژانس تبلیغاتی اصفهان باشید.

دلیل 1: داشتن یک وب سایت باعث دیده شدن کسب و کار شما می شود

اولین دلیلی که چرا باید یک وب سایت داشته باشید این است که به سادگی به شما کمک می کند تا به کسب و کار خود دیده شوید. اگر مردم در بارسلونا نتوانند وب سایت شما را در موتورهای جستجو پیدا کنند، چگونه متوجه خواهند شد که شما یک مرکز تعمیر خودرو دارید؟

ممکن است شما یک محصول یا خدمات عالی داشته باشید، اما این عدم دید، نتایجی را که انتظار دارید و سزاوار آن هستید، به شما نمی دهد. داشتن یک وب سایت به شما کمک می کند تا به کسب و کار خود دیده شوید. هر روز میلیون ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می شود. افرادی که به دنبال کسب و کارهایی هستند که مشکلات آنها را حل کند. داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که به آنها کمک کنید شما را پیدا کنند و بدانند که شما وجود دارید و چه چیزی ارائه می دهید. علاوه بر کمک به شما برای رقابت با رقبای خود برای این دیده شدن.

مطالعه بیشتر: قیمت طراحی سایت در اصفهان

دلیل 2: پیدا کردن اطلاعات در مورد کسب و کار شما را برای مشتریان خود آسان کنید

این دلیل دوم که چرا باید یک وب سایت برای کسب و کار خود داشته باشید به ما می گوید که داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که اطلاعات مربوط به کسب و کار خود را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید. ما چه کسی هستیم، چه کار می کنیم، چه مدت است که این کار را انجام می دهیم، کجا هستیم یا چقدر هزینه دارد.

دلیل 3: به شما امکان می دهد محصولات و خدمات خود را در معرض دید قرار دهید

داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که محصولات، خدمات، هتل ها، خانه های روستایی، اتاق ها و غیره را به مشتریان خود نشان دهید. این به شما این امکان را می دهد که خود را به عنوان یک فروشنده تخصصی در یک بخش یا منطقه خاص قرار دهید.

شما می توانید محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین نمایش دهید
می توانید به مشتریان خود اجازه خرید یا رزرو آنلاین را بدهید

اهمیت داشتن وبسایت

دلیل 4: این یک کانال فروش بسیار قدرتمند است و به شما امکان تبلیغ پیشنهادات را می دهد

دلیل چهارم اینکه ما یک وب سایت داریم این است که یک کانال فروش بسیار قدرتمند است و به ما امکان تبلیغ پیشنهادات را می دهد. بله، همانطور که شما آن را می خوانید. بسیاری از شرکت ها تنها با فروش آنلاین و پیشنهاداتی که می توانند در آنجا تبلیغ کنند زنده می مانند.

اگر یک فروشگاه محصولات معطر دارید، ایجاد یک وب سایت و فروش محصولات معطر به شما این امکان را می دهد:

  • فروش ماهانه خود را افزایش دهید
  • بازارهای جدید را بدست آورید
  • از نظر سرزمینی گسترش یابید
  • به شما این امکان را می دهد که با پیشنهادات موجود در فروشگاه یا محصولات خود ارتباط برقرار کنید

دلیل 5: داشتن یک وب سایت به شما امکان می دهد تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنید

داشتن یک وب سایت به شما این امکان را می دهد که محصولات و خدمات خود را در مقیاس بزرگتری بازاریابی کنید. یک وب سایت همچنین به شما امکان می دهد به عنوان یک فروشگاه آنلاین فعالیت کنید. در آن مشتریان شما می توانند محصولات یا خدمات شما را به صورت آنلاین خریداری کنند. تسهیل فرآیند خرید و خودکارسازی بسیاری از این فرآیندها. که به شما امکان می دهد حاشیه سود کسب و کار خود را افزایش دهید.

دلیل 6: این یک کانال عالی برای تعامل با مشتریان شما است

داشتن یک وب سایت با جعبه گفتگو یکپارچه جایگزینی است که امروزه بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند. این به شما این امکان را می دهد که در زمان واقعی با مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند تعامل داشته باشید و از طریق گفتگو به کسب و کار جدیدی دست پیدا کنید.

به عنوان مثال، اگر مشاوره حقوقی ارائه می دهید، یک چت باکس در وب سایت شما یک جایگزین ایده آل برای پاسخ به سؤالات ساده است و می توانید با این مشتری تماس بگیرید تا آنها بتوانند یک قرار ملاقات در دفتر شما برای مشاوره حرفه ای تر تعیین کنند.

علاوه بر این، می‌توانید فرم‌های تماس سنتی داشته باشید، که در آن به مشتریان خود اجازه می‌دهید تا برای درخواست اطلاعات درباره کسب‌وکار شما با شما تماس بگیرند.

دلیل 7: داشتن یک وب سایت تصویر برند شما را ایجاد و ارتقا می دهد

دلیل هفتم داشتن یک وب سایت این است که داشتن آن باعث افزایش تصویر برند شما می شود. صفحات وب یک عنصر بسیار مهم در برندسازی کسب و کار هستند. خوب، تقریباً به عنوان یک اتصال برای تقریباً تمام کانال های بازاریابی، تبلیغات، اینستاگرام، فیس بوک، یوتیوب، لینکدین، تماس با مشتریان احتمالی یا امضای کارمندان عمل می کند.

همانطور که در پاراگراف قبلی ذکر کردیم، همه افراد به روشی در مورد شما می دانند و احتمالاً همه آنها در وب سایت شما قرار می گیرند. بنابراین، داشتن یک وب سایت خوب، طراحی خوب و کاربردی که تجربه مثبتی را برای مشتریان شما به جا بگذارد، مهم است. خوب، این موضوع باعث می‌شود که در مورد برند شما صحبت شود.

دلیل 8: به شما کمک می کند با سایر شرکت ها هم افزایی ایجاد کنید و کارمندان را جذب کنید

داشتن یک وب سایت به شرکت های دیگری که به دنبال همکار یا هم افزایی هستند این امکان را می دهد تا شما را پیدا کنند. که به شما امکان می دهد دامنه کسب و کار خود را افزایش دهید و فرصت ها و خروجی های تجاری جدید را امتحان کنید.

شرکت ما اغلب این نوع پیام ها را برای همکاری دریافت می کند. بنابراین، ما معتقدیم که این نیز دلیل محکمی برای داشتن یک وب سایت است.

علاوه بر این، داشتن یک وب سایت به شما امکان جذب استعدادهای جدید را می دهد. مزیت دیگر این است که می توانید از وب سایت خود برای لیست موقعیت های خالی شرکت خود استفاده کنید. به لطف تصویری که ارائه می دهد، متخصصان جویای کار می توانند مستقیماً با شما تماس بگیرند و رزومه خود را مستقیماً ارسال کنند.

دلیل 9: شما می توانید اخبار کسب و کار و نیازهای بخش را به اشتراک بگذارید

هنگام ایجاد یک وب سایت می توانید یک وبلاگ شرکتی داشته باشید. که به شدت توصیه می شود زیرا به وب سایت شما تحرک می دهد و به موقعیت یابی موتورهای جستجو کمک می کند، به طور خلاصه، افراد بیشتری شما را سریعتر پیدا می کنند.

وبلاگ شرکت در وب سایت یک منبع عالی برای صحبت در مورد بخشی است که در آن هستید، اخبار، روندها، بیانیه های مطبوعاتی و رویدادهایی که در شرکت شما رخ می دهد. شما می توانید از این مقالات برای تغذیه شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید و یا برای حفظ وفاداری مشتریان خود خبرنامه های ماهانه ارسال کنید.

دلیل 10: به شما این امکان را می دهد که علمی باشید و ببینید مشتریان شما به چه چیزی بیشتر علاقه دارند

آخرین مورد از 10 دلیلی که داشتن یک وب سایت ایده خوبی است این است که داشتن یک وب سایت به ما این امکان را می دهد تا اندازه گیری کنیم که مشتریان از چه صفحاتی بازدید می کنند، از چه عبارات جستجویی برای یافتن ما استفاده می کنند و چه خدماتی بیشتر مورد علاقه آنهاست.

تجزیه و تحلیل همه اینها به لطف داشتن یک وب سایت و ابزار Google Analytics امکان پذیر است که پس از آماده شدن وب سایت باید آن را نصب کنیم. تمام این اطلاعات و تجزیه و تحلیل به ما این امکان را می دهد که در کسب و کار خود تصمیمات هوشمندانه تری بگیریم.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید