شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام از زمانی که راه‌اندازی شد، ابزار بازاریابی قدرتمندی برای شرکت‌هایی بوده است که تلاش می‌کنند دیده شدن و دیده شدن محصول خود را افزایش دهند. اینستاگرام یک ابزار بازاریابی رسانه های اجتماعی عالی برای تبلیغ کالاها و خدمات منحصر به فرد، خلاقانه، جذاب و دوست داشتنی است زیرا یک پلت فرم بسیار بصری است. کسب‌وکارها در بخش‌های آشپزی، مسافرت، زیبایی، مد، دکوراسیون منزل، باغبانی و رویدادها، همه زمانی موفقیت بزرگی را تجربه می‌کنند که تعامل اینستاگرام را در استراتژی‌های بازاریابی خود بگنجانند. طبق گزارش Statista، اینستاگرام یک شبکه اجتماعی بسیار محبوب برای اشتراک‌گذاری عکس و ویدیو با ۲ میلیارد کاربر ماهانه در سراسر جهان است. شرکت مادر اینستاگرام متا است که مالک فیسبوک نیز می باشد. اینستاگرام به جمعیت جوان‌تر پاسخ می‌دهد. Statista دریافت که نزدیک به 60٪ از کاربران اینستاگرام زیر 34 سال و 18.1٪ بین 35 تا 44 سال دارند. کسب و کارها می توانند از طریق اینستاگرام با میلیون ها نفر تعامل داشته باشند و برای بازاریابی گام های موثری را بردارند. در شرکت تبلیغاتی اینستاگرام به دنبال این هستیم که خدمات مدیریت و تولید محتوای پیج شما بر عهده بگیریم تا بتوانید محصولات و خدمات خود را بیشتر بفروشید.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام

چرا کسب و کار شما باید در اینستاگرام باشد؟ این 7 دلیل را بررسی کنید که چرا اینستاگرام به یک پلتفرم تجاری مهم تبدیل می شود و چگونه شرکت شما می تواند با استفاده از تبلیغات در اینستاگرام سود ببرد.

کاربران زیاد

اینستاگرام با ۲ میلیارد کاربر ماهانه، به ویژه در میان جوانان محبوبیت فوق العاده ای دارد. علاوه بر این، طبق داده های Statista، شصت و سه درصد از کاربران آمریکایی هر روز به سایت رسانه های اجتماعی دسترسی دارند و 97٪ این کار را یک بار در ماه انجام می دهند. با چشم‌های زیادی که در دسترس است، یک شرکت ممکن است با یک استراتژی متمرکز اینستاگرام به هر سطحی از موفقیت دست یابد. در فروشگاه بازار بیش از 60 میلیون کاربر ایرانی برنامه را نصب کرداه اند که این عدد برای دیدن تبلیغات یک کسب و کار عدد قابل توجهی است.

تنوع سلایق و علایق

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای مشاغل در هر اندازه و در همه صنایع است زیرا کاربران زیادی با طیف گسترده ای از خواسته ها و علایق دارد. اگرچه موفقیت بلافاصله اتفاق نمی افتد، اما اینستاگرام می تواند به یک تیم بازاریابی در ایجاد برند خود کمک کند. با فعال ماندن در رسانه های اجتماعی و ارسال حداقل یک بار در روز، کسب و کارها ممکن است شناخت برند خود را تقویت کرده و با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند. اینگونه است که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و برندهای معروف مانند کوکاکولا و آدیداس با موفقیت از اینستاگرام برای رشد استفاده کرده اند.

فروش از راه های مختلف

اینستاگرام پلتفرمی است که انجام تجارت الکترونیک در آن بسیار ساده شده است. به راحتی می توان لینک فروشگاه را در صفحه ی اصلی پیج قرار داد و به راحتی خرید انجام داد. از امکانات دیگر این است که روی تصاویر می توان برچسبی قرار داد که به فروشگاه منتهی می شود. لینک هایی با متن اکنون خرید کنید ایجاد کنید تا به مرحله ی فروش نزدیک شوید. روش دیگر این است که با پیج های دیگر تبادل کنید که این مساله باعث افزایش فروش می شود. در شرکت تبلیغات اینستاگرام تمامی این مراحل قدم به قدم انجام می شود تا باعث افزایش فروش شود.

مشارکت اینفلوئنسرها

اینفلوئنسرها به افرادی گفته می شود که توانسته اند مخاطبان زیادی را در خصوص موضوعی جذب کنند. آنها می توانند کسب و کارها یا افراد مشهوری باشند که از کالاها و خدمات حمایت می کنند و اغلب چیزهای نوآورانه را برای عموم مردم ارائه می کنند. با دسترسی به مخاطبانی که اغلب نمی‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید و بازده سرمایه‌گذاری بالاتری از بازاریابی دیجیتال داشته باشید، یک اینفلوئنسر می‌تواند فروش کسب‌وکار شما را به ارتفاعات جدیدی برساند. جذب اینفلوئنسرها برای تبلیغ کالاهای خود به شما این امکان را می دهد که با چند پست ساده به هزاران فالوور برسید.

قدرت استفاده از هشتگ ها

استفاده از هشتگ در اینستاگرام ممکن است به یک کسب و کار کمک کند تا بیشتر دیده شود.
این رقابت می تواند شما را به عنوان یک شرکت استارت آپی وحشت زده کند. با این حال، می توانید با استفاده صحیح از هشتگ ها، کسب و کار خود را از رقبا متمایز کنید. در آژانس تبلیغات اینستاگرام لایت توجه ویژه ای با انتخاب هشتگ های مربوط به کسب و کار شما می شود. با استفاده از ابزارهایی که در این زمینه وجود دارد و با تحلیل رقبا به یک جمع بندی می رسد که کمک شایانی در رشد فالوورها خواهد داشت.

آسانی در استفاده

اینستاگرام برخلاف فیس‌بوک و توییتر که به عنوان وب‌سایت‌های مبتنی بر مرورگر شروع به کار کردند، به‌ عنوان یک اپلیکیشن موبایل توسعه یافت. اینستاگرام یک مقصد منطقی برای کاربران تلفن همراه است، زیرا بر اساس داده‌های ایمارکتر، ۸۸ درصد از زمان کاربران موبایل صرف استفاده از اپلیکیشن‌ها می‌شود. ما در آژانس تبلیغاتی اینستاگرام تمام محتواهای عکسی و فیلمی که تولید می کنیم مطابق با استانداردهای اینستاگرام می باشد که نمایش بسیار عالی خواهد داشت. رعایت این اصول کمک به جذب فالوور های بیشتر می کند.

قدرت تحلیل داده ها

کسب و کارها می توانند از Instagram Insights برای بهبود استراتژی های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنند.
اگر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی کسب و کار خود را شروع کرده اید، Instagram Insights می تواند اطلاعات خاص و مرتبطی در مورد اینکه چه کسانی دنبال کنندگان شما هستند و عملکرد محتوای شما چگونه است در اختیار شما قرار دهد. از این داده ها برای اطلاع رسانی و بهبود سایر کمپین های بازاریابی رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید.

در شرکت تبلیغاتی اینستاگرام لایت ما در کنار شماییم تا محتواهایی با کیفیت در تمام قالب های رایج اینستاگرام در اختیار شما قرار دهیم.

لایت؛ چراغ راه کسب و کار شما

چرا باید از خدمات شرکت تبلیغاتی اینستاگرام استفاده کنم؟

واضح است که اینستاگرام دیگر فقط برای استفاده شخصی نیست. اکنون یک پلتفرم جهانی است که به برندها اجازه می‌دهد محتوای خود را انسانی کنند، استعدادهای جدید را جذب کنند، محصولات را به نمایش بگذارند و به مخاطبان خود الهام بخشند.

علاوه بر این، کاربران اینستاگرام نه تنها فعال هستند، بلکه درگیر هستند. حدود 59 درصد از کاربران فعال این پلتفرم روزانه از اینستاگرام بازدید می کنند و حداقل 7 ساعت در هفته را صرف مرور محتوا و تعامل با دوستان و برندها می کنند.

اینستاگرام همچنین می تواند به شما در افزایش آگاهی از برند و معرفی محصولات جدید کمک کند. هر ماه 130 میلیون کاربر اینستاگرام با محتوای خرید درگیر می شوند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که برند و محصول خود را به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش سخت به مشتریان خود تبلیغ کنید.

حتی با وجود تمام این آمار اینستاگرام، ممکن است هنوز مطمئن نباشید که چگونه شروع کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا می تواند کمی ترسناک باشد، ولی ما در آژانس تبلیغاتی اینستاگرام به شما کمک می کنیم که محتواهای ارزشمندی را در پیجتان منتشر نمایید.

شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

آیا خرید فالوور برای تبلیغات اینستاگرام توصیه می شود؟

افزایش دنبال کنندگان شما زمان و انرژی جدی می خواهد. ممکن است وسوسه شوید که راه آسان را انتخاب کنید و دنبال کننده بخرید … این کار را نکنید! خرید فالوور در واقع باعث ایجاد تعامل نمی شود، این چیزی است که شما برای اطمینان از دیده شدن پست های خود به آن نیاز دارید.

پست‌های آموزشی نکات مهمی در مورد نحوه انجام یا ساختن چیزی ارائه می‌دهند. عکس‌ها یا فیلم‌ها معمولاً دستورالعمل‌ها را به‌گونه‌ای ارائه می‌کنند که سریع و آسان دنبال شوند.

برتری تبلیغات در اینستاگرام

مزیت اصلی اینستاگرام نسبت به دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی ماهیت بصری آن است. اگر کسب‌وکاری دارید که از طراحی محصول شما سود می‌برد یا اگر خدماتی دارید که نتیجه نهایی قابل توجهی دارد، اینستاگرام بهترین بستر برای نمایش آن محتوا است. ویدئو، تصویر و تصویر همگی محتوای مناسبی برای این پلتفرم رسانه اجتماعی هستند، اما استراتژی بازاریابی شما در نهایت تعیین می‌کند که چه نوع محتوایی را منتشر کنید و هر چند وقت یک‌بار آن را پست کنید. ایجاد یک استراتژی قبل از ورود مستقیم به یک پلتفرم رسانه اجتماعی جدید، مهم نیست که چقدر برای کسب و کار دیگران مفید است، شما را بر روی اهداف و – مهمتر از همه – مخاطبان خود متمرکز می کند. بسیاری از کسب‌وکارها برای حضور در هر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تحت فشار هستند و استراتژی را فراموش می‌کنند. این اشتباه را نکنید. از آنجایی که اینستاگرام با سایر سایت های اجتماعی محبوب بسیار متفاوت است، به یک استراتژی بازاریابی متمایز نیاز دارد. ما در تیم تبلیغاتی اینستاگرام در ابتدای مسیر یک استراتژی دقیق در خصوص فعالیت های اجتماعی شما تدوین خواهیم کرد و سپس شروع به فعالیت می کنیم.

افزایش فالوور در تبلیغات اینستاگرام
لایک پست اینستاگرام
کامنت گذاری در اینستاگرام

ظرفیت بالای مخاطبان اینستاگرام

کاربران به طور متوسط روزانه 53 دقیقه در اینستاگرام سپری می کنند که این پلتفرم را بعد از فیس بوک دومین شبکه اجتماعی پربازدید می کند. اینستاگرام حفظ روابط شما با مشتریان بالقوه را تسهیل می کند. مردم از ارتباط با برندها از طریق این شبکه لذت می برند – 90 درصد از کاربران حداقل یک شرکت را در اینستاگرام دنبال می کنند.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت فرصت های شتاب فروش اینستاگرام است. بر اساس تحقیقات فیسبوک در سال 2019، 65 درصد از افراد شرکت‌کننده در نظرسنجی از وب‌سایت یا اپلیکیشن یک برند پس از دیدن آن در اینستاگرام بازدید کردند. 46 درصد از مصاحبه شوندگان از یک برند به صورت آنلاین یا آفلاین خرید کرده اند. دسترسی به مخاطبان گسترده ای که فعالانه با برندها در تعامل هستند و می خواهند از آنها خرید کنند، مزیت اصلی بازاریابی اینستاگرام است. با بررسی تمام این مزایا بر آن شدیم تا خدمات حرفه ای را در شرکت تبلیغاتی اینستاگرام ارائه دهیم تا کافرمایان در این بازار رقابتی از هم ردیفان خود عقب نمانند.

خدمات بازاریابی اینستاگرام

بهترین شرکت تبلیغاتی اینستاگرام

اینستاگرام به شما این امکان را می دهد  که مخاطبان هدف خود را دقیقاً تعریف کنید.  ابزار تجزیه و تحلیل اینستاگرام به شما امکان می دهد عملکرد تبلیغات خود را اندازه گیری کنید. می‌توانید دسترسی، کل هزینه‌های کمپین، تعداد خریدها، هزینه هر خرید، تبدیل‌ها و موارد دیگر را دنبال کنید. به طور خلاصه، بازاریابی اینستاگرام برند شما را تقویت می کند، مخاطبی را برای خرید به ارمغان می آورد و آنها را با کسب و کار شما درگیر نگه می دارد. اگر می‌خواهید حداکثر ارزش را از این کانال دریافت کنید، با کارشناسان ما در تماس شوید و جزئیات کسب و کار خود را در اختیار آنها قرار دهید. تیم تخصصی تبلیغات اینستاگرامی در لایت همواره تلاش کرده است تا با تولید محتوای غنی و ارزشمند مخاطبان هدف را درگیر نماید و تعاملی قدرتمند ایجاد کند. ما در کنار شما هستیم تا انواع محتواهای اینستاگرامی را به صورت حرفه ای تولید کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

4.5/5 - (6 امتیاز)