عکاسی لباس و پوشاک اصفهان

عکاسی لباس و پوشاک

عکاسی لباس

چه بخواهید تعدادی لباس از کمد لباس خود بفروشید یا بخواهید برای یک فروشگاه آنلاین عکس های حرفه ای بگیرید، برای لباس های جدید، به یک عکس تبلیغاتی لباس نیاز دارید. عکاسی تبلیغاتی لباس باید مشتریان را دعوت کند، جذب کند و آنها را به خرید آنچه می فروشید وادار کند. اما چگونه می توان به چنین عکس های عالی دست پیدا کرد؟ یکی از روش های آن سپردن عکسبرداری به فعالان این حوزه می باشد. برای ثبت سفارش عکاسی تبلیغاتی با ما تماس بگیرید.. چنانچه قصد عکاسی صنعتی و تبلیغاتی در اصفهان را داشته باشید، با ما تماس بگیرید.

سفارش عکاسی لباس و پوشاک

چرا شما به عکاسی لباس نیاز دارید؟

عکاسی در صنعت لباس یک روال رو به رشد است. عکاسی لباس و پوشاک بهترین راه برای تبلیغات به حساب می آید. در این نوع عکاسی قرار است که شما انواع لباس و پوشاک را برای تبلیغات آماده کنید. شما باید به واسطه ی این عکس ها زیبایی های محصولات خود را به نمایش بگذارید. امروزه رسانه های اجتماعی و بستر وبسایت روز به روز نسبت به عکس های تبلیغاتی غنی تر می شود. رقابت شدید تر می شود. اگر فقط به فروشگاه فیزیکی خود تکیه کنید مطمئنا نمی توانید خیلی رشد کنید. و باید هر چه زودتر بتوانید در فضای اینترنت جایگاه خود را پیدا کنید. اقدام به عکاسی لباس از گام های اولیه برای حضور موثر در فضای وب است. از دیگر دلایلی که باید به عکاسی لباس و پوشاک بپردازید این است که در طراحی کاتالوگ و بروشور محصولاتتان بسیار مفید خواهد بود. چنانچه قصد داشته باشید که با طراحی کاتالوگ در اصفهان محصولات خود را معرفی کنید لازم است تا عکس های با کیفیت و عالی از محصولات خود داشته باشید.

عکاسی لباس

عکاسی لباس

در عکاسی مد و پوشاک مفهوم سازی نقش بسیار بالایی دارد. درک اینکه چه مفهومی را می خواهید القا کنید اولین قدمی است که در این زمینه به آن نیاز دارید. متناسب با نیازی که دارید باید لباس ها را در فضای مناسب قرار دهید و عکس بگیرید. ممکن است که عکس برای یک سایت فروشگاهی استفاده شود که در این صورت باید از یک پس زمینه ی سفید استفاده کنید. و یا اگر آن را می خواهید در رسانه های اجتماعی مثل اینستاگرام قرار دهید باید از یک فضای غنی تر با دکوراسیون شیک استتفاده نمایید. در همه ی این موارد باید دقت کنید که اصل سوژه به درستی نمایش داده شود. جزئیات محصول به خوبی نمایش داده شود. در این صورت می توانید به خوبی آن پیغامی که می خواهید را به آسانی انتقال دهید.

عکاسی لباس بدون مانکن

عکاسی از لباس معمولا به دو روش انجام می شود. گاهی یک مانکن زنده را استخدام می کنید و عکس های خود را می گیرید و یک بار دیگر بدون مانکن عکسبرداری می کنید. عکسبرداری بدون مانکن معمولا دشوار تر است و زحمت بیشتری دارد. با یادگیری روش های عکاسی لباس بدون مانکن می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. این نوع عکاسی بسیار رایج است و بخش بزرگی از تجارت فروشندگان اینترنتی را در بر می گیرد.

وسایل مورد نیاز برای عکاسی از لباس

تجهیزاتی که در عکاسی خود استفاده می کنید به بودجه شما بستگی دارد. شما می توانید با خرید چند کالای کم هزینه، هزینه های خود را کم نگه دارید. یا اگر نور یا نمایشگر خاصی می خواهید، می توانید وسایل گران قیمت تری بخرید.

بیایید به تجهیزات مورد نیاز برای عکاسی لباس خود نگاه کنیم:

  • اتاق

برای عکس گرفتن از لباس های خود نیازی به گران ترین دوربین DSLR ندارید. خرده فروشان لباس جدید می توانند عکسبرداری را با گوشی هوشمند نیز مدیریت کنند. از هر دوربینی که در دست دارید استفاده کنید، خواه دوربین دیجیتال، نقطه و عکاسی یا گوشی هوشمند. اگر بودجه ای برای یک دوربین جدید دارید، این موضوع را در Quora بررسی کنید که در مورد بهترین دوربین ها برای عکاسی محصول بحث می کند.

  • سه پایه

سه پایه لرزش دوربین را از بین می برد—تکان دادن تصادفی دوربین در حین عکاسی. (این برای همه اتفاق می افتد.) به سادگی دوربین خود را به سه پایه وصل کنید، محصول را قاب کنید و عکس بگیرید. آسان است. سه‌پایه‌ها وسیله‌ای برای همه نیستند، بنابراین سه‌پایه‌ای را پیدا کنید که با دوربین شما سازگار باشد.

  • منبع روشنایی

برای عکس گرفتن از لباس هایتان به نور نیاز دارید. اگر اتاقی با پنجره دارید که از نور طبیعی استقبال می کند، می توانید در آنجا عکس بگیرید. اگر این کار را نکنید، به نور مصنوعی مانند سافت باکس نیاز خواهید داشت. می توانید محصولات نور مصنوعی را در آمازون پیدا کنید.

نکات: در تمام کیت های نورپردازی عکاسی که آنلاین پیدا می کنید، قاطی نشوید. شما فوراً به چراغ های LED و بازتابنده نیاز ندارید. تنظیمات خود را ساده نگه دارید و وقتی پشت دوربین راحت شدید، می توانید عناصر جدیدی را به عکس های خود وارد کنید.

  • تخته های فوم

چه با پنجره و چه با نور مصنوعی عکاسی کنید، همیشه یک سمت سایه از محصول وجود دارد. معمولاً برای ایجاد یک تصویر خوب خیلی تاریک است. می توانید یک تخته فوم سفید قرار دهید تا نور را به سایه بازتاب دهد تا آن را روشن کند.

  • گیره یا نوار

اگر تصمیم دارید روی میز عکاسی کنید، باید نوارها یا گیره هایی برای نگه داشتن صفحات فوم و جاروهای خود در جای خود داشته باشید.

  • پس زمینه

یک پس زمینه سفید برای عکاسی خود بگیرید. اگر قصد دارید از محصولات زیادی به طور همزمان عکس بگیرید، خرید یک جارو سفید کاغذی را در نظر بگیرید. جاروهای کاغذی رول های بزرگی از کاغذ سفید هستند. می توانید از آنها برای ایجاد پس زمینه سفید برای عکاسی از لباس خود استفاده کنید. اگر جارو کثیف شد، می‌توانید قطعه کثیف را برش دهید و یک قطعه تمیز جدید بیرون بیاورید.

جایگزینی برای جاروهای سفید، تابلوی پوستر است. می توانید آنها را در داروخانه محلی یا آنلاین با قیمت ارزان پیدا کنید.

  • مانکن یا مدل

مانکن‌ها در عکاسی از لباس بسیار جذاب هستند و ممکن است قیمت بالا داشته باشند. یک جایگزین این است که از یکی از دوستان یا اعضای خانواده بخواهید که لباس را برای شما مدل کند.

جایگزین یک سطح صاف یا میز برای عکس گرفتن است. برای برندهایی که لباس‌های تخت می‌پوشند، محبوب است. این بدان معناست که لباس شما روی سطح قرار گرفته است و از بالا با زاویه 90 درجه عکاسی می کنید.

عکاسی لباس و پوشاک

عکاسی مد و پوشاک

هنگامی که تمام وسایل مورد نیاز برای عکاسی از خط لباس خود را مرتب کردید، قسمت اصلی عکسبرداری از لباس است!

در اینجا یک راهنمای مختصر در زمینه ی عکاسی مد و پوشاک ارائه کرده ایم:

مرحله 1: برنامه ریزی

برنامه ریزی نقطه شروع حیاتی برای یک نمونه عکسبرداری موفق است. هنگام برنامه ریزی، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. بیان کنید که از مدل استفاده خواهید کرد یا مانکن. شما باید مزایا و معایب کار با هر دو را مقایسه و مقایسه کنید. علاوه بر این، هنگام تصمیم گیری نهایی، باید بودجه خود را در نظر بگیرید.

بعد، شما باید در مورد یک موضوع تصمیم بگیرید. همه عکس‌های شما باید یک موضوع را در سرتاسر ارتباط برقرار کنند.

در مرحله برنامه ریزی باید با در نظر گرفتن یک چیز، عکاسی خود را برنامه ریزی کنید. خریداران بالقوه شما نمی توانند محصولات شما را امتحان کنند و ممکن است احساس کنند که آیا لباس روی آنها خوب به نظر می رسد یا خیر.

هدف از عکاسی باید کمک به آنها در تصمیم گیری باشد.

مرحله 2: تجهیزات را تنظیم کنید

در مرحله بعد، باید تجهیزات خود را برای شروع تیراندازی آماده کنید. ترتیبی که شما تجهیزات خود را آماده می کنید باید به شرح زیر باشد:

ابتدا پس زمینه خود را آماده کنید. بعد، نور و دوربین را روی مانکن (اگر با مانکن کار می کنید) تنظیم کنید. تنظیم نور سه نقطه ای برای عکاسی از لباس به جای تنظیم نور منفرد بهترین کار را دارد.

شما یک چراغ کلیدی را در کنار دوربین قرار می دهید. نور پرکننده باید با مانکن شما زاویه 45 درجه داشته باشد و از نور اولیه شما دور باشد. نور پشت یا مو باید بین پس زمینه و مانکن قرار گیرد.

مرحله 3: کیت نور/روشنایی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب نور یا کیت نورپردازی مناسب برای دسترسی به نور ثابت مهم است، به خصوص اگر به نور کافی یا نور طبیعی دسترسی ندارید و همچنان می خواهید عکس خود را روی بوم قرار دهید. شما باید با کیتی همراه باشید که شامل سه چراغ است – فقط در این صورت می توانید یک تنظیم نور سه نقطه ای را سازماندهی کنید.

آیا از گوشی هوشمند برای عکاسی از لباس استفاده می کنید؟ سرمایه گذاری روی یک کیت فلاش پیوسته بهترین کمک را در این زمینه به شما می دهد.

مرحله 4: لباس ها را تمیز و اتو کنید

اگر لباس‌ها تمیز، بدون چروک و بدون چروک باشند بهتر است عکس‌ها گرفته شوند.

همچنین کمی تلاش بیشتر در تهیه لباس برای عکاسی باعث صرفه جویی در وقت شما در هنگام ویرایش می شود. حتی بهتر از آن، تمام جزئیات مربوط به لباس در جای خود قرار خواهد گرفت.

در اینجا یک چک لیست سریع وجود دارد که می توانید از آن برای آماده کردن لباس های خود برای عکاسی استفاده کنید:

  • قبل از گرفتن عکس مطمئن شوید که لباس ها فاقد لکه هستند.
  • لباس هایتان را اتو کنید و آویزان کنید.
  • بررسی کنید که دکمه های روی پیراهن ها سر جای خود قرار داشته باشند و همه دکمه ها بسته شده باشند.
  • منگوله یا کراوات خود را به زیبایی شکل دهید.
  • آستین های تی شرت خود را مرتب کنید.

مرحله 5: تنظیمات دوربین

یک عکاس حرفه ای باید قبل از شروع عکاسی تنظیمات دوربین را بررسی کند. هنگام تنظیم دوربین خود، باید سه چیز را بررسی کنید: دیافراگم، تنظیمات ISO و سرعت شاتر.

دیافراگم: آیا به عکاسی متمرکزتری نیاز دارید؟ بهترین کار این است که با f/stop بالا عکاسی کنید – معمولاً بین f/8 و f/11 برای فوکوس کامل.

تنظیم ISO: تنظیم ISO مناسب برای عکاسی از لباس 400 تا 800 است. با این حال، اگر از تجهیزات نور مصنوعی استفاده می کنید، به جای آن محدوده 600 تا 800 را انتخاب کنید.

سرعت شاتر: طول ایده آل شاتر شما باید هنگام عکسبرداری از لباس باز بماند 1/125.

مرحله 6: از لباس ها عکس بگیرید

هنگامی که لباس های عکاسی خود را آماده کردید و تمام وسایل خود را آماده کردید، آماده هستید.

آیا می خواهید در تصاویر خود وضوح بیشتری داشته باشید؟ این چیزی است که باید انجام دهید:

برای قرار دادن دوربین حتما از سه پایه یا سطح ثابت استفاده کنید.
حالت تایمر 2 ثانیه ای را در دوربین خود فعال کنید. این به دوربین شما کمک می کند بعد از فشار دادن دکمه شاتر روی سوژه دوباره فوکوس کند.
از استفاده از عملکرد زوم دیجیتال خودداری کنید. می تواند کیفیت تصویر را به خطر بیندازد. و درست شلیک کن

مرحله 7: پس پردازش

اگرچه بیشتر عکس را گرفته اید، اما هنوز یک مرحله مهم باقی مانده است. پس پردازش یا ویرایش تصاویر برای بهبود کیفیت تصویر، منسجم کردن عکس و مراقبت از تراز تصویر. شما باید بر تکنیک های پیشرفته ویرایش تسلط داشته باشید، تعادل رنگ سفید را تنظیم کنید و تصاویر محصول را به طور یکسان برش دهید.

چند نکته که در مرحله ویرایش عکس باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

  • رنگ های دقیق در عکس ها یا تصحیح رنگ.
  • مشخصات تصویر سایت (تصاویر باید هم اندازه باشند).
  • توزیع رنگ (به خصوص تعادل رنگ سفید).

تاثیر نورپردازی عکاسی لباس در ظاهر کردن بافت

با داشتن امکانات قوی در زمینه ی نورپردازی محصولات به راحتی می توانید بافت لباس ها را به نمایش بگذارید. خرید آنلاین علی رغم محاسنی که دارد، دارای معایبی می باشد. شما می توانید با نشان دادن دقیق جزئیات بافت لباس و الیاف و رنگ هایی که در آن به کار رفته است به خوبی مشتری را قانع کنید که لباس شما را انتخاب کند. در نورپردازی باید طوری عمل کنید که کاربر الیاف آن را به گونه ای حس کند و خاطر جمع شود. با تکنیک های نورپردازی تاثیرگذاری بسیار زیاد می شود. در آژانس تبلیغاتی لایت این موضوع به خوبی پوشش داده می شود و با نورپردازی های حرفه ای عکس های با کیفیت ارائه می گردد.

جالب است بدانید که نورپردازی کناره ای در عکاسی لباس  به تصویر عمق می دهد و تاثیر آن بیشتر می شود. نور مستقیم باعث کاهش دیده شدن بافت لباس می شود. تاباندن نور مستقیم باعث می شود که ایرادات لباس مشخص نشود و عیب ها پوشانده شود.

جذابیت در عکاسی لباس

برای یک عکس لباس جذاب تر، نکات زیر را در نظر بگیرید. همه اینها از تجربیات دست اول ما می آید و نتیجه بهتری را برای شما تضمین می کند.

  1. وسایل را اتو کنید تا هرگونه چروک روی لباس از بین برود. در صورت لزوم از اتو بخار برای رفع چین و چروک استفاده کنید.
  2. برای پر کردن قسمت سینه مانکن از سوتین بالشتکی استفاده کنید.
  3. برچسب ها را روی موارد بچسبانید تا هنگام عکس گرفتن از دید آنها دور نشوند.
  4. برای ثابت نگه داشتن لباس ها از سنجاق و میخ استفاده کنید.
  5. می توانید از باد پنکه برای حرکت به لباس استفاده کنید.

عکاسی تخت در عکاسی لباس چیست؟

عکاسی تخت ساده ترین و یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای عکاسی از لباس شماست.

عکاسی تخت به خوبی برای پیراهن مناسب است و برای لباس هایی مثل جوراب و شلوار مردانه نیز تصویر زیبایی می دهد. معمولاً استفاده از یک تخت برای فروشگاه آنلاین توصیه نمی شود، مگر اینکه به یک تصویر جذاب برای اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی نیاز داشته باشید. من فکر می کنم وقتی صحبت از تصاویر محصول می شود، نمایش آنها به شکل واقعی تر برای مشتریان شما ارزش بسیار بیشتری دارد. برای اینکه یک تخته عالی داشته باشید، به یک تکه کاغذ سفید بزرگ یا یک ورق سفید برای قرار دادن روی زمین نیاز دارید. اطمینان حاصل کنید که محصولات شما به بهترین شکل ظاهر می شوند – لباس های خود را اتو کنید و مطمئن شوید که یقه ها در جای خود قرار دارند و دکمه ها درست شده اند. می توانید با یک تکه مقوا به محصولات خود شکلی فوق العاده صاف و صاف بدهید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید