عکاسی از طلا جواهرات در اصفهان

عکاسی از طلا و جواهرات در اصفهان

عکاسی از طلا اصفهان

یکی از مهم ترین بخش های فروش هر محصول، عکاسی خوب است. هرچه اقلام شما شگفت انگیزتر به نظر برسند، افراد بیشتری آنها را می خواهند! اما همیشه به این سادگی نیست. عکاسی از جواهرات گاهی اوقات می تواند یک چالش باشد و تعیین اینکه دقیقاً چه اقداماتی برای بهبود تصاویر خود انجام دهید دشوار است. عکاسی جواهرات به معنای عکاسی از جواهرات در حالتی است که بهترین ویژگی های آن را برجسته کند. راه های زیادی برای نمایش جواهرات وجود دارد و عکاسان محصولات برای ساختن تصاویر خیره کننده به خلاقیت زیادی نیاز دارند. سفارش عکاسی تبلیغاتی یکی از پر تقاضاترین خدماتی است که به انواع کسب و کارها ارائه می شود. آژانس تبلیغات ما با تجربه ی چندین ساله در زمینه ی خدمات تبلیغات از طراحی گرافیک در اصفهان گرفته تا تیزر تبلیغاتی در اصفهان تمام تلاش خود را می کند که بیزینس ها را هر چه بهتر به گوش مشتریان هدفشان برساند. برای دریافت خدمات عکاسی تبلیغاتی در اصفهان ما تماس بگیرید.

عکاس جواهرات

نورپردازی در عکاسی از طلا

نورپردازی مهمترین بخش عکاسی است. مهم نیست از چه چیزی عکاسی می‌کنید یا از چه دوربینی استفاده می‌کنید، اگر نور کامل نباشد، تصویر شما هم خوب نخواهد بود.

هنگامی که مردم شروع به عکاسی از جواهرات خود می کنند، نورپردازی اغلب نادیده گرفته می شود، اما بسیار مهم است که تمام جزئیات زیبا را در کار خود به نمایش بگذارید. بسیاری از دوربین ها با نور کم مشکل دارند، به خصوص اگر از تلفن استفاده می کنید. مطمئن شوید که صحنه را پر از روشنایی می کنید، در غیر این صورت ممکن است تصاویری تار، دانه دار یا کسل کننده داشته باشید! نورهایی که در خانه دارید ممکن است برای چشمان شما کافی به نظر برسد، اما برای یک دوربین، بسیار کم نور به نظر می رسد. به همین دلیل است که اغلب در بیرون از خانه عکس‌های فوق‌العاده‌ای می‌گیرید، اما وقتی به داخل خانه می‌روید، تار یا دانه‌دار می‌شوند. این بدان معنا نیست که باید بروید و زیر نور شدید خورشید عکس بگیرید – اگرچه روشنایی فوق العاده است، اما نور بسیار خشن و با سایه تاریک خواهید داشت، زیرا نور مستقیماً از خورشید می آید. در یک محیط عالی عکاسی، نور شما باید از طریق چیزی مثل پارچه پخش یا منعکس شود تا کمی آن را نرم کند.

همانطور که بیان شد، بهترین نور آن است که پخش شود – بنابراین اگر در یک روز آفتابی بیرون هستید، در زیر سایه ی نرم عکس بگیرید. اگرچه نور کمتری خواهید داشت، اما بسیار زیباتر به نظر می رسد. یا اگر می‌توانید در داخل خانه با نور خورشید عکاسی کنید: اگر آن را با یک ورقه نازک یا پرده توری بپوشانید. همانطور که نور از پنجره پوشیده شما عبور می کند، نرم می شود و یک استودیوی طبیعی دوست داشتنی به شما می دهد!

اما خورشید می تواند غیر قابل اعتماد باشد و همیشه به یک حالت نباشد، بنابراین بیشتر مردم به نور مصنوعی استودیویی متکی هستند. نورهای استودیویی می توانند کارهای شگفت انگیزی را انجام دهند. سافت باکس ها برای عکاسی از جواهرات عالی هستند زیرا می توانید آن ها را به راحتی جابجا کنید و با قیمت بسیار مناسب تهیه کنید. سافت باکس‌ها نور را پخش می‌کنند، سایه‌ها را نرم‌تر می‌کنند و ظاهر دلپذیری به تصویر می‌دهند.

اگر بودجه یا اتاقی برای سافت باکس ندارید، حتی می توانید از لامپ های رومیزی استفاده کنید و نور را با تابش لامپ از طریق یک ورق کاغذ پخش کنید.

در آژانس تبلیغاتی لایت برای عکاسی از طلا در اصفهان، بهترین امکانات نورپردازی در استودیو و در صورت نیاز در محل شما، استفاده می شود.

آیا استفاده از فلش دوربین برای عکاسی طلا مناسب است؟

هرگز از فلاش کوچک دوربین که به جواهرات شما اشاره می کند استفاده نکنید، این فلاش غیرطبیعی به نظر می رسد، زیرا نور دقیقاً از کنار لنز می آید. این را تصور کنید وقتی با چشمان خود به چیزها نگاه می کنید، بسیار نادر است که آنها را با نوری که از صورت شما می تابد روشن شده ببینید!

اگر از فلاش استفاده می کنید، مطمئن شوید که آن را به سمت جواهرات خود نگیرید و در عوض آن را به سمت دیوار یا سقف بگیرید. نور منعکس می‌شود و نوری نرم‌تر و حرفه‌ای‌تر خواهید داشت.

لنز برای عکاسی از طلا در اصفهان

کدام دوربین برای عکاسی از جواهرات بهتر است؟

تا زمانی که نور شما خوب باشد، می توانید تصاویر حرفه ای را با هر دوربینی ولو اینکه گوشی باشد بگیرید. سنسور و لنز مهمترین بخش هر دوربینی هستند و هر چه دوربین بزرگتر باشد، می توانید هر دوی این موارد را بزرگتر کنید. به همین دلیل است که یک دوربین کامپکت معمولاً بسیار بهتر از یک تلفن هوشمند است و یک دوربین DSLR همیشه بهتر خواهد بود. بزرگترین مزیت خرید دوربین DSLR این است که می توانید لنزهایی را بخرید که برای عکاسی در مقیاس کوچک مانند جواهرات ساخته شده است.

در آژانس لایت جدیدترین و با کیفیت ترین دوربین های روز دنیا استفاده می شود تا اینکه بهترین عکس طلا را در اختیار مشتریان قرار دهیم.

کنترل بازتاب نور روی جواهرات

وقتی نور شما خوب به نظر می رسد، هایلایت را فراموش نکنید. اینها درخشان ترین و سفیدترین بخش های جواهرات شما هستند و کنترل آنها به واسطه ی نور به تنهایی دشوار است. همچنین نمی خواهید انعکاس های حواس پرت کننده در سراسر جواهرات شما وجود داشته باشد. این می تواند به ویژه در فلزات صیقلی مانند نقره قابل توجه باشد، و حتی بدتر اگر عناصر کروی مانند گنبد در طراحی خود داشته باشید. ما از یک بازتابنده برای تابش نور به سمت جواهرات و کارت سیاه یا سفید استفاده می کنیم تا هر گونه بازتابی را که نمی خواهیم مسدود کنیم.

بررسی بالانس سفیدی در عکاسی جواهرات

آیا تا به حال عکسی گرفته اید که یک قسمت آن آبی و قسمت دیگر نارنجی به نظر برسد؟ یا در شب متوجه شدید، بسیاری از تصاویر داخل خانه شما ظاهری نارنجی دارند؟

یکی از مواردی که می تواند عکاسی از جواهرات شما را خراب کند (مخصوصاً با نقره!) اشتباه بودن تراز سفیدی است. تراز سفیدی میزان قرمز یا آبی بودن تصویر در یک عکس است. قبلاً متوجه می شدیم که در برخی از تصاویرمان، تراز سفیدی کاملاً درست نبوده است و در بدترین موارد، می تواند نقره شما را طلایی کند!

علم بسیار پیچیده‌ای پشت این است که چه چیزی باعث می‌شود تصاویر شما آبی یا قرمزتر به نظر برسند، اما همه اینها به نوع نوری است که استفاده می‌کنید. نور روز در تصاویر زیبا و آبی به نظر می رسد، در حالی که لامپ های داخلی می توانند بسیار نارنجی به نظر برسند. دوربین های ما سعی می کنند رنگ صحیح تصویر را حدس بزنند اما فقط می توانند سفیدی را با یک نوع نور متعادل کنند. این به این معنی است که اگر نور داخلی و نور خورشید را در یک تصویر داشته باشید، دوربین نمی تواند هر دو را تنظیم کند، بنابراین شما با آن تصویر نارنجی و آبی مواجه می شوید!

بسیاری از دوربین ها به طور خودکار این تراز سفیدی را تنظیم می کنند، اما اغلب اشتباه می کنند! ممکن است لازم باشد تعادل رنگ سفید خود را به صورت دستی در تنظیمات تلفن یا دوربین خود تنظیم کنید تا تصویر واقعی تری داشته باشید. همچنین گزینه های ویرایشی برای کاهش رنگ زرد وجود دارد.

در عکاسی از جواهرات چه مقدار دوربین را به جواهرات نزدیک کنیم؟

طلا و جواهرات برای عکاسی معمولا اشیا کوچک هستند. بنابراین لازم است که از نمای نزدیک تری عکس برداری شود. تا جایی که می توانیم باید دوربین را نزدیک طلا کنیم که جزئیات آن به خوبی نمایش داده شود.

فضاسازی در عکاسی از طلا

هنگام عکاسی از جواهرات، حتما به این فکر هستید که بیننده با نگاه به آن مجذوب شود. پس‌زمینه‌ای که بیش از حد پر سر و صدا است، می‌تواند حواس مردم را از شگفت‌انگیز بودن خلاقیت‌های شما منحرف کند، بنابراین سعی کنید رنگ‌هایی انتخاب کنید که حواس را پرت نکند. ما در آژانس لایت اغلب از یک ورق کاغذ برای پس زمینه خود استفاده می کنیم!

عکاسی از جوهرات در اصفهان با پس زمینه سنگی

سنگ های قیمتی با پس زمینه های طبیعی مثل تخته سنگ ها، مرمر یا چوب جلوه ی ویژه ای را پدید می آورد.

به این فکر کنید که پس زمینه شما چه رنگی است. در طرح‌های سبک‌تر با موادی مانند نقره و الماس، می‌توانند روی پس‌زمینه سفید گم شوند، اما روی چیزی تیره‌تر ظاهر می‌شوند. به عنوان مثال، ما سعی می کنیم سنگ های قیمتی سبک تری مانند برخی از عقیق ها و سنگ های ماه خود را روی یک تخته سنگ قرار دهیم تا کمی بیشتر برجسته شوند. به نظر می رسد که درخشش سنگ را نیز برجسته می کند!

لوازم جانبی برای افزودن مقداری جذابیت و دادن ایده خوبی به افراد در مورد اندازه بسیار عالی هستند، اما با آنها زیاده روی نکنید. برای اینکه جواهرات خود را در مرکز صحنه نگه دارید، سعی کنید همه چیز را در صحنه حداقل و در پس زمینه نگه دارید. این باید خارج از تمرکز اصلی تصویر باشد: شما نمی خواهید غرفه شما در کانون توجه قرار گیرد!

با استفاده از وسایل مختلف، می توانید از تمی برای تصاویر خود استفاده کنید که متناسب با سبک شما باشد. داشتن یک الگوی مشترک که در تصاویر شما اجرا می شود به تصاویر شما شخصیتی متمایز می دهد.

از طرف دیگر، می توانید وسایل خود را به سبک هر قطعه جواهرات تنظیم کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید چند صدف در تصویر جواهرات الهام گرفته از دریا و سپس گل هایی در چیزی که از جنگل الهام گرفته شده است را در نظر بگیرید! اجازه دهید تخیل شما برای تصاویرتان به همان اندازه که برای طرح های جواهرات شما انجام می شود، فعال باشد.

عکس تبلیغاتی جواهرات در آژانس تبلیغاتی لایت

همانطور که در مطالب بالا مطالعه کردید، عکاسی از جواهرات و طلا چالش های خاص خود را دارد و بدون اینکه دانش و مهارت کافی در این زمینه نداشته باشید نمی توانید عکاسی های حرفه ای پدید آورید. در آژانس لایت عکاسی از طلا برای مشتریان مختلف انجام شده است. چنانچه قصد مشاوره و دریافت خدمات از لایت را دارید با ما تماس بگیرید.

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید