قیمت چاپ قبض رسید

چاپ رسید قبض

چاپ قبض رسید

قبض رسید برگه ای است که به ازای خدمات یا محصولی که از مغازه یا شرکت دریافت می کنید. از این قبض برای ثبت یک معامله استفاده می شود. این می تواند برای مشتریانی که نیاز به بازگرداندن یک کالا دارند یا برای مشاغلی که نیاز به پیگیری فروش دارند مفید باشد. رسیدهای کاغذی هنوز معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند به این دلیل که می‌توان از آنها به عنوان گواهی خرید برای ضمانت‌نامه‌ها، ادعاهای بیمه و سایر مواردی که نیاز به رسید فیزیکی است استفاده کرد. رسیدهای کاغذی می توانند برای ردیابی هزینه ها برای اهداف تجاری یا مالیاتی مفید باشند. بنابراین استفاده از قبض رسید می تواند برای خیلی از مشاغل و صنعت ها مورد استفاده قرار بگیرد. چاپ قبض رسید می تواند به شما کمک کند که مشتریان اعتماد بیشتری پیدا کنند. معمولا برخی از شرکت ها قبض رسید خود را هم شکل و هم رنگ سایر اجزای اداری خود مثل کارت ویزیت طراحی می کنند. در طراحی ست اداری در اصفهان که توسط آژانس تبلیغات لایت انجام می شود این طراحی گرافیکی در اصفهان انجام می شود. برای دریافت خدمات ما با ما تماس بگیرید.

برای برخی از افراد همچنان یک عادت است که هزینه های خود را با داشتن کاغذ های فیزیکی پیگیری کنند و آن را راحت تر می دانند. علاوه بر این، برخی از دولت‌ها و صنایع هنوز برای مقاصد مالیاتی یا نظارتی به رسیدهای کاغذی نیاز دارند.

در نهایت، همه مکان‌ها یا کسب‌وکارها زیرساختی برای ارائه رسیدهای دیجیتال ندارند. رسیدهای کاغذی یک گزینه مقرون به صرفه برای مشاغل است، چاپ و توزیع رسیدهای کاغذی به طور کلی ارزان تر از سرمایه گذاری و نگهداری یک سیستم رسید الکترونیکی است.

چاپ قبض دسته چکی

سند یا رسید فروش مبنی بر این است که مشتری خرید کالا یا خدمات را دریافت کرده و هزینه آن را پرداخت کرده است. معمولاً این اسناد دارای اطلاعات زیر هستند:

  • کالا یا خدمات ارائه شده
  • مقدار پول پرداخت شده
  • روش پرداخت (نقد، کارت اعتباری، چک و …)
  • تاریخ و زمان

در برخی فروشگاه های خدماتی حتما مشاهده کرده اید که مقداری هزینه به عنوان بیعانه دریافت می کنند و سپس تاریخی را برای اتمام ارائه خدمات مشخص می کند. تمام این اطلاعات را از طریق یک قبض رسید به شما می دهد. در این قبض دسته چکی اطلاعات مورد نیاز ارائه دهنده و مشتری درج شده است.

قبض رسید حاوی چه اطلاعاتی می باشد؟

معمولا در هنگام طراحی قبض رسید اطلاعات ذیل درج می شود:

  1. نام و اطلاعات کسب و کار
  2. اطلاعات مربوط به اقلام خریداری شده (نام کالا، توضیحات، مقدار، قیمت و کل فرعی)
  3. کل مبلغ پرداخت شده
  4. شماره سفارش
  5. نام و اطلاعات مشتری
  6. روش پرداخت
  7. تاریخ معامله
  8. اطلاعات حمل و نقل (در صورت وجود)

مزایای چاپ قبض رسید چیست؟

مهم نیست کجا خرید می‌کنید، رسیدها اغلب بخشی از معامله هستند. یک رسید چاپ شده به صورت فیزیکی به شما امکان می دهد تا تراکنش خود را در آنجا ببینید و سپس تا زمانی که هنوز در فروشگاه هستید، بتوانید خطاها را بررسی و اصلاح کنید. در اینجا به مزایای چاپ قبض رسید اشاره می کنیم:

1. رسیدهای چاپی کمک به محدود کردن و تصحیح خطاها

خطاها اغلب ممکن است هنگام بررسی اتفاق بیفتند – چه توسط انسان یا ماشین ایجاد شود. در واقع، اشتباهات در پرداخت به قدری مکرر اتفاق می‌افتد که می‌تواند هر سال تا 2.5 میلیارد دلار برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان هزینه داشته باشد*. با این حال، می‌توانید با گرفتن و بررسی رسید چاپی خود، این خطاها را قبل از اینکه آسیب‌های پایداری وارد کنند، متوجه شوید. اطمینان حاصل کنید که قبل از خروج از فروشگاه، اقلام، قیمت ها و مقادیر را بررسی کرده اید تا در صورت مشاهده هر گونه خطایی، بتوانید به یکی از کارکنان برای رفع آن کمک کنید.

2. رسیدهای چاپ شده به شما در کاهش مالیات بر ارزش افزوده کمک می کند

دریافت یک رسید چاپی در صورتی که مدعی هزینه‌های کسب‌وکار هستید یا کسب‌وکاری هستید که می‌تواند برای خریدهای خاص، مالیات بر ارزش افزوده را پس بگیرد، حیاتی است. هر حسابداری به شما می گوید که برای انجام هر یک از این کارها، به یک رسید چاپی نیاز دارید که می تواند در مقابل هزینه های تجاری ثبت شود. بدون رسیدهای چاپ شده، نمی توانید چیزی را به عنوان هزینه مطالبه کنید یا مالیات بر ارزش افزوده را پس بگیرید.

علاوه بر این، گاهی اوقات مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شده برای کالاهای خاص در برخی کشورها ممکن است تغییر کند و شما باید مطمئن شوید که مبلغ صحیح را پرداخت می کنید. به عنوان مثال، در حال حاضر در سراسر جهان برخی از کشورها مالیات بر ارزش افزوده خود را بر روی برخی کالاها به دلیل همه گیری جهانی بهداشت کاهش می دهند. با این حال، هنگامی که در خرید بعدی خود بررسی می کنید، ممکن است این تغییرات مالیات بر ارزش افزوده جدید روی رسید شما اعمال نشده باشد. باز هم، تنها کاری که برای رفع این مشکل باید انجام دهید این است که رسید چاپ شده خود را بررسی کنید و قبل از ترک فروشگاه از یکی از کارکنان کمک بخواهید.

3. رسیدهای چاپ شده به ایمن نگه داشتن ضمانت نامه کمک می کند

اگر خرید بزرگی مانند ماشین لباسشویی، تلویزیون یا کامپیوتر انجام می دهید، همیشه مهم است که بررسی کنید آیا کالای شما دارای ضمانت است یا خیر. اگر اتفاقی برای کالای شما بیفتد، گارانتی ها می توانند برای مدت معینی به شما پوشش دهند. با این حال – اگر رسید خرید خود را برای اثبات زمان خرید کالای خود ندارید، ممکن است گارانتی شما را پوشش ندهد. همچنین برخی فروشگاه ها حتی گارانتی را روی رسید شما چاپ می کنند. بنابراین اگر می‌خواهید مطمئن شوید که هنوز تحت پوشش هستید و چیزی را از دست ندهید، همیشه ارزش بررسی و نگهداری رسید خود را دارد.

چاپ قبض رسید در آژانس تبلیغاتی لایت

آژانس تبلیغاتی لایت طی سال های اخیر با کسب سابقه و تجربه، توانسته میزبان مشتریان زیادی از سراسر ایران باشد. چاپ قبض رسید در هر زمینه ای که باشد ابتدا توسط تیم طراحی آماده می شود و به تعداد مورد نیاز چاپ می گردد. چنانچه قصد چاپ رسید را دارید با ما تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید