مزایا و معایب تیزر چیست؟

مزایا و معایب تیزر

تبلیغات تیزر امروزه به یکی از محبوب ترین راه ها برای تبلیغ محصولات و خدمات در اینترنت تبدیل شده است، از مکمل های غذایی گرفته تا کلاس های بازیگری و فروش املاک. همه به جز کسانی که آنلاین نیستند احتمالاً کلمه “تیزر” را شنیده اند. اما تعداد کمی از مردم می دانند که چیست. با ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان می توانید به راحتی درک کنید که اثر ساخت یک تیزر چیست.

دریافت پاسخ روشن و دقیق بسیار دشوار است. انبوه مطالب در این زمینه فقط خواننده را سردرگم می کند. در نهایت بیایید ببینیم تبلیغات تیزر برای وب سایت ها چیست و مزایا، معایب و چالش های استفاده از آنها چیست.

تیزر تبلیغاتی چیست؟

تمسخر وظیفه اصلی این نوع تبلیغات است. برای پاسخ به سوالات در مورد تیزر تبلیغاتی ابتدا باید تعریف کنیم که تیزر چیست. کلمه تیزر از فعل انگلیسی “tease” گرفته شده است. به طور معمول، تیزر یک پیام تبلیغاتی در قالب یک تصویر با لینک در عنوان است که کاربران را جذب و جذب می کند. تبلیغات تیزر باید علاقه را برانگیزد و قصد کلیک بر روی آگهی تیزر و رفتن به وب سایت تبلیغ کننده را ایجاد کند.

تبلیغات تیزر چگونه تکامل یافته است؟

تبلیغات تیزر اختراع جدیدی نیستند، آنها مدت ها قبل از اینترنت وجود داشته اند. به عنوان مثال، در سال 1920، یک تیزر برای تبلیغ فیلم صامت سیاه و سفید The Idol Dancer منتشر شد.

این پوستر را بدون شک می توان پیشروی تبلیغات مدرن دانست. نام فیلم، زمان نمایش و مکان نمایش آن ذکر نشده است. اما نکته ای وجود دارد که شنوندگان را به وجد می آورد: «تا به حال چنین قهرمانی را ندیده بودم. ویژه اولین نمایش ملی جدید. این تکنیک ها هنوز توسط سازندگان تیزر برای ایجاد تبلیغات تیزر برای شبکه های تبلیغاتی استفاده می شود. یک تیزر تبلیغی منتشر شد تا جایگزین تمامی تبلیغاتی که برای فتنه کار می کرد. به عنوان مثال، خودروساز سوئدی ولوو تصمیم گرفت تنها با نشان دادن طرحی از سدان لوکس جدید S90، مشتریان خود را مسخره کند.

تیزر لاین چیست؟

شبکه تیزر را می توان به عنوان یک پلتفرم توصیف کرد که به عنوان یک واسطه بین فروشندگان ترافیک و تبلیغ کنندگان عمل می کند. با این حال، عملکرد سیستم به “اقدامات” ساده ختم نمی شود. این پلت فرم تضمین می کند که تعامل بین دو طرف ذینفع به همان اندازه ساده، راحت و موثر برای اولی و دومی باشد. شبکه تیزر به شما کمک می کند ترافیک پروژه های محتوایی خود را به اشتراک بگذارید. اصل چنین کاری ساده است. آپلود اخبار آنلاین در سایت های شریک توزیع شده است. در عوض، کدی را در سایت خود نصب می کنید که اطلاعات سایر اعضای شبکه را نمایش می دهد. بازدیدکنندگان وب سایت شما بر روی تبلیغات قرار داده شده در وبلاگ خبری شما کلیک می کنند. در عوض، بازدیدکنندگان جدید برای تبلیغ تیزر به سایت شما می آیند. فرض کنید شما یک تبلیغ کننده هستید و می خواهید تبلیغ شما توجه و خریداران بالقوه شبکه تیزر را به خود جلب کند. در این صورت کافی است به شبکه Teser متصل شوید و چند کار ساده را انجام دهید. کسب درآمد از وب سایت شما آسان تر از اجرای یک کمپین تبلیغاتی تیزر است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به شبکه تیزر بپیوندید و واحدهای تبلیغاتی متناسب با طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید. قرار دادن تبلیغات در سایت شما آسان است. کد را از شبکه تیزر کپی کرده و در محل صحیح صفحه پروژه قرار دهید. این.

مزایای تبلیغات شبکه تیزر

کم هزینه برای تبلیغ کنندگان تبلیغات تیزر می تواند مقرون به صرفه ترین مکانیسم تبلیغاتی در اینترنت باشد. بنابراین هزینه تبدیل هنگام پرداخت یک کلیک به طور متوسط ​​20 سکه به 7UAH است. اگر یکی دیگر از خدمات تبلیغاتی محبوب – Google ADS را مقایسه کنیم، قیمت ها در اینجا از 60 آپارتمان شروع می شود و تا 50 UAH در هر انتقال می رسد. نحوه ایجاد استراتژی کلیک و پرداخت را در اینجا بیاموزید. قیمت تبلیغات بنری معمولاً به طور غیر منطقی بالا است. این آگهی‌ها به ندرت چاپ می‌شوند و رسانه‌ها فقط توسط تبلیغ‌کنندگان بزرگی درخواست می‌شوند که برای قرار دادن تصویر ارزش قائل هستند.
تیزرها تقریبا برای انواع محصولات و خدمات مناسب هستند. علاوه بر این، محدودیت های زیادی برای محتوای سرویس های تبلیغ شده در Google ADS و سایر سرویس های تبلیغاتی وجود دارد. با این حال، یک شبکه تیزر به شما این امکان را می دهد که تقریباً هر چیزی را تبلیغ کنید به جز مواردی که توسط قانون ممنوع است. پلتفرم های خاصی محدودیت های خاص خود را دارند، اما بسیار سختگیرانه تر از سایر خدمات تبلیغاتی هستند.
لازم نیست برای ایجاد خود آگهی پول خرج کنید. ویژگی Teaser Network به شما این امکان را می دهد که در حساب کاربری خود تبلیغات ایجاد کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویر مناسب را انتخاب کرده و موضوع مناسب را بیابید. نیازی به استخدام طراح یا کپی رایتر نیست. اما سعی کنید یک بنر بکشید یا با دست مقاله بنویسید! به هر حال نحوه صحیح نوشتن متن سئو را اینجا بخوانید. حتی اگر مدیریت کنید، اگر مهارت های لازم را نداشته باشید، زمان زیادی را تلف خواهید کرد و قطعا نتیجه مثبتی نخواهید گرفت. نه تنها هزینه کلی یک تیزر تبلیغاتی بسیار کمتر است، بلکه هزینه های تولید را نیز کاهش می دهد. سادگی برای شروع یک کمپین تبلیغاتی و کسب درآمد از سایت خود به هیچ مهارت حرفه ای نیاز نیست. و زمان‌برترین فعالیت‌ها به معنای واقعی کلمه چند دقیقه طول می‌کشد.
گرایش. تبلیغات تنها در صورتی می تواند درآمد کسب کند که گروه هدف مناسبی را پیدا کنید. تا زمانی که نوجوانان مست نباشند می توان مواد مخدر را به آنها تبلیغ کرد. بنابراین، هر کمپین تبلیغاتی – تیزر، بنر، ویروسی و غیره. شامل وبلاگ نویسان معروف – همیشه باید مخاطبانی داشته باشند که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند و توانایی خرید آن را دارند. Teaser Networks ابزارهای عالی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کل تنظیمات را در چند دقیقه کامل کنید. بازدهی بالا. تبلیغات تیزر معمولا مکانیزم بسیار موثری برای جذب مشتریان بالقوه است. هزینه کم است. شبکه های تیزر سود کمتری برای صاحبان وب سایت ندارند. تجربه نشان می دهد که بلوک های تیزر درآمد بیشتری را نسبت به بنرهای بزرگ و گران قیمت برای ناشران به ارمغان می آورد. حداقل 5 تیزر در قسمت اشغال شده توسط بنر متوسط ​​قرار می گیرد. و خیلی بیشتر خوانده می شوند.

معایب تیزر تبلیغاتی

برای تبلیغ محصولات مصرفی مناسب نیست. در بالا از جمله مزیت های تیزر تبلیغاتی اشاره کردم که تقریبا برای انواع کالاها و خدمات مناسب است. اما به یاد داشته باشید که تیزر یک ابزار نوشتن اعداد است. این امر آن را برای تبلیغ کالاهای مصرفی محبوب مانند لوازم آرایشی، محصولات بهداشتی، پوشاک و کفش، وسایل و حتی املاک ایده آل می کند. اگر ارزش محصول به قدری بالا باشد که کاربران به خاطر کلیک و مصرف تیزر احساس گناه کنند و اگر بتوان خرید را به راحتی به عنوان خودجوش طبقه بندی کرد، تبلیغات تیزر یک ابزار تبلیغاتی عالی است. اگر محصول شما خاص است، همه به آن نیاز ندارند و گران است. تبلیغات تیزر را فراموش کنید زمینه سازی موثرتر است. ما خطوط تیزر مانند میکسر بتن، قطعات یدکی تجهیزات خاص یا تجهیزات جوش را تبلیغ نمی کنیم. خطر تقلب کلیک وجود دارد. نمی توان گفت که این یک نقطه ضعف خاص تبلیغات تیزر است. صاحبان فضای تبلیغاتی بی‌وجدان می‌توانند به سرعت بودجه خود را بازپرداخت کنند و تماس‌های ویژه‌ای برقرار کنند تا تبلیغ‌کنندگان جدیدی را پیدا کنند که بتوانند با استفاده از همان روش‌های متقلبانه درآمد کسب کنند. با این حال، تیزرها اغلب کلیک می شوند. اصلی ترین و تقریباً تنها راه حل این مشکل، شبکه ای از تیزرهای حرفه ای و قابل اعتماد است که برای شهرت خود ارزش قائل هستند. این شرکت‌ها تمیزی وب‌سایت‌های میزبان تیزر را بررسی می‌کنند و شرکای بی‌وجدان را به موقع مسدود می‌کنند.
ورزش “سرد”. تبلیغات تیزر معمایی است که می تواند توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. متأسفانه بسیاری از مخاطبان با کلیک بر روی تیزر، به وب سایت تبلیغ کننده مراجعه می کنند و در عرض یک ثانیه با دانستن پاسخ این معما، آنجا را ترک می کنند. بنابراین فکر نکنید که تیزرها نوشدارویی هستند که به طور خودکار فروش را افزایش می دهند. شما می توانید سرنخ ها را جذب کنید، اما خرید به شما بستگی دارد. به همین دلیل بسیار مهم است که یک صفحه فرود جذاب و باکیفیت برای افرادی که روی تیزر شما کلیک می کنند ارائه دهید.البته شما به خود محصول و قیمت آن نیاز دارید.

نمونه هایی از تبلیغات آنلاین موفق

حالا بیایید از حرف به عمل برویم و به یک تبلیغ نمونه از یک شبکه تیزر نگاه کنیم. به طور کلی تیزرها را می توان به دو گروه کلی اخبار و تبلیغات تقسیم کرد. تیزرهای خبری چیزی نمی فروشند. آنها اطلاعات جالبی را برای خواندن در شبکه وابسته به شبکه تیزر در اختیار خوانندگان قرار می دهند. کاربران تیزر را برای یک ثانیه می بینند و شما فقط یک ثانیه فرصت دارید تا خوانندگان را برای کلیک کردن ترغیب کنید. مردم از حد وسط خسته شده اند. روانشناسی انسان به سمت افراط می کشد: وحشتناک و زیبا، غم انگیز و خنده دار، مفید و مضر.

به عنوان مثال، در اینجا:

بازیگر مورد علاقه من درگذشت. این غم انگیز است. یک ملکه زیبایی بسیار جوان و زیبا بر اثر یک بیماری وحشتناک درگذشت. این یک کابوس است!
همه عاشق کمدی های شوروی هستند. یک چیز خوب یا جالب را بردارید و اغلب به آن نگاه کنید. به همین دلیل بسیار جالب است که بدانیم چه اشتباهاتی مرتکب می شویم که متوجه آن نمی شویم.
محل دخترانی که می خواهند شیک و زیبا باشند. تیزری که اسرار سبک را فاش می کند، مطمئناً یک موفقیت است!
شما می توانید همه چیز را در تیزر محصول پیدا کنید. قانون اصلی: کیفیت محصول را اغراق نکنید و کاربران را گمراه نکنید. به کسی که به زودی منبع درآمد شما خواهد شد احترام بگذارید! از این گذشته، کسی که از سایت یک تبلیغ‌کننده بازدید می‌کند و متوجه می‌شود که گم شده است، هرگز به مشتری وفادار تبدیل نمی‌شود.

حال بیایید به صورت جداگانه نگاهی به تصاویر تیزر بیاندازیم. زیرا تصویر تیزر اولین چیزی است که توجه کاربر را به خود جلب می کند و باعث توقف و خواندن مطالب نوشته شده در زیر تصویر می شود. به عنوان مثال، اگر در مورد کمک به کسی برای حل مشکل جدی مانند کاهش وزن اضافی صحبت می کنید، می توانید به وب سایت طرف مقابل بروید و چیزی “ترسناک” مانند عکس یک شکم بزرگ بگذارید. اگرچه ممکن است از نظر زیبایی شناختی چندان جذاب به نظر نرسند، اما تجربه نشان داده است که این تیزرها بیشتر از تصاویر مدل های برزیلی با اندام عالی قابل دسترسی هستند. به یاد داشته باشید: شخصی که تبلیغ شما را مشاهده می کند سعی می کند بر مشکلات، مبارزات و شادی های خود غلبه کند. به همین دلیل است که عکس های صحنه دار بدتر از عکس های آماتور به نظر می رسند. بله، کمتر زیبا، کمتر روشن، کمتر واضح است، اما حقیقت باقی می ماند. بیشتر کلیک کنید. به مخاطبان هدف خود برسید!

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید